Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg.. M5 trunk lid finisheren ser absolutt ut til å være vel verdt 1000-lappen den kosta, vil gjøre hele bakenden på bilen mye "barskere". Gleder meg stort til å få montert alt, senka masse og få sommerhjulene på He-he, ja.. Som jeg har sagt tidligere, dette blir mega rått og jeg gleder meg ikke noe mindre til å se alle disse gromdelene montert.. Du kan jo hvertfall montere grillen på egenhånd, da har du fått på en ting..
caaatooo Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg.. M5 trunk lid finisheren ser absolutt ut til å være vel verdt 1000-lappen den kosta, vil gjøre hele bakenden på bilen mye "barskere". Gleder meg stort til å få montert alt, senka masse og få sommerhjulene på He-he, ja.. Som jeg har sagt tidligere, dette blir mega rått og jeg gleder meg ikke noe mindre til å se alle disse gromdelene montert.. Du kan jo hvertfall montere grillen på egenhånd, da har du fått på en ting.. Grillen hadde jeg blitt å montert, men siden den er matt sort så skal jeg få lakka den blank svart før den monteres. Tar dette også sammen med resten av lakkeringa. Men DIY'en din blir veldig nyttig i så henseende
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Ah, du gjør det sånn ja.. Men da lurer jeg på en ting ifb. grillen.. Hvorfor kjøpte du den sorte grillen når du alikevel skal få den blank? Hadde det ikke vært enklere og ikke minst rimeligere om du da hadde lakkert grillen du har i en eller annen blank sortfarge..?
caaatooo Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Ah, du gjør det sånn ja.. Men da lurer jeg på en ting ifb. grillen.. Hvorfor kjøpte du den sorte grillen når du alikevel skal få den blank? Hadde det ikke vært enklere og ikke minst rimeligere om du da hadde lakkert grillen du har i en eller annen blank sortfarge..? Dette gjorde jeg av to grunner: Siden grillen som står på er helkrom (slik som du monterte på din), så tenker jeg meg at den er vanskelig å få lakkeringen av denne bra. For det andre vil jeg gjerne ha "angre-muligheten" hvis det ser stygt ut med sort grill
Steffan C Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 For det andre vil jeg gjerne ha "angre-muligheten" hvis det ser stygt ut med sort grill Smart trekk, hilsen chorm-nyre-fan...
Richie85 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 For det andre vil jeg gjerne ha "angre-muligheten" hvis det ser stygt ut med sort grill Smart trekk, hilsen chorm-nyre-fan... den henger jeg meg på! Fatter har sølvgrå E61 og den monterte jeg chrome nyrer på.. og det er etter min mening det eneste riktige på sølvgrå bil...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Fornuftig valg caaatooo. Trodde du hadde den vanlige grillen som jeg hadde på 520d'n min jeg.. Siden du har chrome-grillen forstår jeg ditt valg meget godt..
milhouse Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Ah, du gjør det sånn ja.. Men da lurer jeg på en ting ifb. grillen.. Hvorfor kjøpte du den sorte grillen når du alikevel skal få den blank? Hadde det ikke vært enklere og ikke minst rimeligere om du da hadde lakkert grillen du har i en eller annen blank sortfarge..? Dette gjorde jeg av to grunner: Siden grillen som står på er helkrom (slik som du monterte på din), så tenker jeg meg at den er vanskelig å få lakkeringen av denne bra. For det andre vil jeg gjerne ha "angre-muligheten" hvis det ser stygt ut med sort grill Sånn tenker jeg også! er ikke sikker han som skal ha bilenm etter deg skal ha det også. Når jeg snakket med lakkerern vår så sa han også at han måtte syrebade kromgrillen, det vet jeg ikke om han må med den svarte.
caaatooo Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Når jeg snakket med lakkerern vår så sa han også at han måtte syrebade kromgrillen, det vet jeg ikke om han må med den svarte. Den grillen jeg kjøpte er i matt sort plastikk, så jeg går ut ifra at den bare trenger grunning og lakk for å være good to go Jeg er selv litt skeptisk til å montere sort grill på bilen, da jeg tenker at dette kanskje blir litt harry. Men samtidig har jo bilen høyglanspolerte shadowline-lister rundt om, og derfor ser jeg muligheten for at det kunne blitt gjennomført å hatt samme stilen rundtom. Sølv og blanksort passer svært godt sammen i mine øyne
caaatooo Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Jo mindre det er å gjøre på jobb, desto mer finner til bilen som jeg kan kaste bort penger på... Har funnet tak i noe som nesten "må" bli den neste investeringen; Eisenmann 4-rørs eksos! 4x76mm med ny innsats til M-bakfangeren. Er det noen som har erfaring med dette på E60? Og som vet hvor mye arbeid og styr det er for å få montert dette på en ordentlig og pen måte? Fant en E60 som var noenlunde likt oppgradert som min kommer til å bli, bare at den var sort og med "litt" fetere felger enn jeg har kjøpt. Det så HELRÅTT ut: (flere bilder av denne - og andre - grombiler finnes på: http://www.tvw-cardesign.de/index.php?page=index ) Er det forresten noen som har erfaringer med å handle fra TVW Cardesign? Vurderer å bestille meg innsatsen til M-bakfangeren derifra, skal visstnok være spesialtilpasset for Eisenmann 4x76 mm. Eller er det kanskje enklere og like pent å bestille innsatsen fra Schmeidmann? Slik ser den ut: Kan jo se ut til at det er samme delen... hmm
Steffan C Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har funnet tak i noe som nesten "må" bli den neste investeringen; Eisenmann 4-rørs eksos! 4x76mm med ny innsats til M-bakfangeren. Jepp caaatooo, dette skal bli den neste oppgraderingen! Kommer til å bli übergrymt . Forøvrig sykt feite felger på den sorte E60'n du posta her
Hefner Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har funnet tak i noe som nesten "må" bli den neste investeringen; Eisenmann 4-rørs eksos! 4x76mm med ny innsats til M-bakfangeren. Jepp caaatooo, dette skal bli den neste oppgraderingen! Kommer til å bli übergrymt . Forøvrig sykt feite felger på den sorte E60'n du posta her Det kommer til og bli konge med den eksosen ja... godt en har noe og bruke penga på? enig med steffan om at de felgene var sykt feite....hovedrått
caaatooo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Problemet er bare at jeg har lyst på mye, men ikke så mye penger å bruke for å skaffe det Men jeg tror nesten for sikkert at jeg skal kjøpe meg slik eksos når økonomien tillater det.. Førsteprioritet nå mtp. bilen er å få montert de allerede innkjøpte delene Og ja; de felgene var noe av det grommeste jeg har sett! Men de koster nok skjorta, og skoene med
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Dette blir nok meget bra, men du må først konsentrere deg om å få på plass alle de andre grom-delene.. Eneste jeg ikke liker med Eisenmann sin løsning er at man ser så fort at det ikke er noen potte på høyre side.. Da liker jeg løsningen med noen små potter som omtrent ikke syns eller en midtplassert potte.. Men alt handler jo igjen, selvfølgelig om pengene.. Jeg syns faktisk i de fleste tilfeller at M-tech fangeren med utskjæring for 4 eksosrør er penere enn M5 fangeren. Kommer litt an på hvordan bilen er ellers.. Tror den ville ha passet bra på din.. Jeg har jo en M5 fanger du kan få kjøpt rimelig om det hadde vært av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå