Gunnar Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Ååå.... deilige felger på den svarte der!!! ME WANTS.
caaatooo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Jeg syns faktisk i de fleste tilfeller at M-tech fangeren med utskjæring for 4 eksosrør er penere enn M5 fangeren. Kommer litt an på hvordan bilen er ellers.. Tror den ville ha passet bra på din.. Jeg har jo en M5 fanger du kan få kjøpt rimelig om det hadde vært av interesse. Har tenkt på M5 fanger, men slo ifra meg tanken helt til jeg så din. Den var rett og slett rimelig priset Men i første omgang blir jeg å satse på en ny innsatsplate til M fangeren med utskjæringer for fire eksosrør - en løsning som nok også trolig kommer til å være på bilen i mitt eie, hvis jeg i det hele tatt bestemmer meg for å ta kostnadene med å oppgradere eksosen.
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Det er fullt forståelig vet du.. Du får si ifra om du etterhvert kunne tenkt deg den eller om du vet om noen som har behov for en. Passer jo ikke stasjonsvogna, så jeg får jo ikke brukt den til noe med mindre det ikke kommer en E60 til etterhvert.. De har jo begynt å bli så billige nå.. Vel og merke for de kjipeste, men er ikke så mye som skal til for å få de gromme..
Steffan C Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Eneste jeg ikke liker med Eisenmann sin løsning er at man ser så fort at det ikke er noen potte på høyre side.. Da liker jeg løsningen med noen små potter som omtrent ikke syns eller en midtplassert potte.. Ja, enig med deg at det ikke ser bra ut! Eller biler som har 4-rørs anlegg og eksosrøyk fra kun en side . Men er viktig å lakkere blanke lyddempere som syns, med motorlakk. Har selv gjort det på Eisenmannen min
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Eneste jeg ikke liker med Eisenmann sin løsning er at man ser så fort at det ikke er noen potte på høyre side.. Da liker jeg løsningen med noen små potter som omtrent ikke syns eller en midtplassert potte.. Ja, enig med deg at det ikke ser bra ut! Eller biler som har 4-rørs anlegg og eksosrøyk fra kun en side . Men er viktig å lakkere blanke lyddempere som syns, med motorlakk. Har selv gjort det på Eisenmannen min Det ser bra og lekkert ut rett bakfra, men ikke så bra når man kommer innpå og ser det fra siden. Ellers har jeg ikke noe negativt å si om Eisenmann. Uten at jeg har noen erfaring med det virker det som et svært bra eksosanlegg som er likt av de fleste entusiaster.. Eisenmannen din ble lekker etter at du fikkk lakket det blanke. Det blange blir så fort dominerende på en mørk bil, så godt du fikk gjort det. Jeg vet ikke hvordan det ville ha blitt på en sølvgrå E60 med M-tech fanger.. Du har ikke vurdert å bare ha ett utløp da? Det lager jo fin lyd det også, samtidig som den er litt snillere med lommeboka..
caaatooo Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Det er fullt forståelig vet du.. Du får si ifra om du etterhvert kunne tenkt deg den eller om du vet om noen som har behov for en. Passer jo ikke stasjonsvogna, så jeg får jo ikke brukt den til noe med mindre det ikke kommer en E60 til etterhvert.. De har jo begynt å bli så billige nå.. Vel og merke for de kjipeste, men er ikke så mye som skal til for å få de gromme.. Har (dessverre?) sett at innstegsbilletten til E60-verdenen begynner å bli overkommelig. Finner jo E60'er med en ikke altfor avskrekkende km-stand til under 300 store. Jeg bare håper at de ikke blir å rase like mye i pris som E39 gjorde Du har ikke vurdert å bare ha ett utløp da? Det lager jo fin lyd det også, samtidig som den er litt snillere med lommeboka.. Har tenkt på det, men da ville jeg isåfall bare ha kjøpt meg noen Hartge eller Eisenmann eksosstusser. Jeg er primært ute etter utseende, og ikke etter lyden Uten fire eksosstusser bak kan jeg dessuten ikke innbille meg at jeg har M5 (utenom det faktum at jeg mangler knappe 300 hk)
caaatooo Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Eneste jeg ikke liker med Eisenmann sin løsning er at man ser så fort at det ikke er noen potte på høyre side.. Da liker jeg løsningen med noen små potter som omtrent ikke syns eller en midtplassert potte.. Ja, enig med deg at det ikke ser bra ut! Eller biler som har 4-rørs anlegg og eksosrøyk fra kun en side . Men er viktig å lakkere blanke lyddempere som syns, med motorlakk. Har selv gjort det på Eisenmannen min Dette med lakkeringen skjønte jeg ikke helt... er det for å gjøre lyddemperen mer "anonym", eller er det for å beskytte den mot å bli stygg etter en tids bruk? Fyr gjerne opp et bilde fra slik du har gjort det!
Steffan C Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Dette med lakkeringen skjønte jeg ikke helt... er det for å gjøre lyddemperen mer "anonym", eller er det for å beskytte den mot å bli stygg etter en tids bruk? Fyr gjerne opp et bilde fra slik du har gjort det! Ja, det er for å gjøre demperen mer "anonym". Har ikke noen gode bilder av det fra min Touring, men skal prøve å skaffe . Hadde det blanke som syns vært lakket på denne, så hadde det sett 17 ganger penere ut .
caaatooo Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Dette med lakkeringen skjønte jeg ikke helt... er det for å gjøre lyddemperen mer "anonym", eller er det for å beskytte den mot å bli stygg etter en tids bruk? Fyr gjerne opp et bilde fra slik du har gjort det! Ja, det er for å gjøre demperen mer "anonym". Har ikke noen gode bilder av det fra min Touring, men skal prøve å skaffe . Hadde det blanke som syns vært lakket på denne, så hadde det sett 17 ganger penere ut . Aaah, nå først ser jeg fargeforskjellen Takk for en fin oppklaring
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 I går kom det en fin, fin lønning og en uventet bonus for 2007 tikkende inn på konto, så nå er jeg tilbake i delebestilling Tenker jeg først skal bestille meg nye pærer til AE'ene, og har i den forbindelse sett på noen forskjellige merker. Vil gjerne høste erfaringer fra andre som har prøvd - og gjerne montert - slike! Vil veldig redd for å få feilkoder etc., samt at monteringen burde være ganske enkel.. og såklart må det se bra ut Ett alternativ er: http://www.modbargains.com/product.aspx ... tor_ice_PR Her høres imidlertid monteringen ganske vanskelig ut, mens fargen er "perfekt" (6000k, samme som i hovedlysene?). Noen erfaringer/synspunkter om dette? Eller er det bare at de ikke har skrevet tilsvarende for de andre produsentene? Andre alternativer er: - PIIA, 6500k: http://www.modbargains.com/product.aspx ... ngeleye_CS - Angel iBright: http://www.modbargains.com/product.aspx ... yes_BMW_JY Et siste alternativ kan jo være dette?: http://www.dioder.no/catalog/product_in ... 518afe85ac Jeg trenger for all del ikke AE-pærer som lyser opp tilnærmet så godt som vanlige kjørelys. Vil helst ha noen som lyser like sterkt - eller kanskje litt sterkere - enn de originale AE'ene. Hva ville folket valgt?
CrZyWiz Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 De orginale kjørelysene dine har en fargetemperatur på 4300k Men visst du huske 328n, så hadde den 6000k Angeleyes samt tåkelys. Tror også som du selv er inne på at monteringen av det Predator settet er mer omfattende en de andre. Noe min erfaring også tilsier. Forskjellen på de andre i praksis er mest sannsynlig kvaliteteten på komponentene som er brukt. Hadde en sammenligning av "Ebay" AE til E46n kontra Predator Chromium settet. De på dioder.no er slike typisk ebay varer ser jeg. Personlig ville jeg valgt noe som selges under ett "merke" slik som PIAA eller Angel Ibright sine. Tror det er akkurat det samme hvilket av disse du velger Tror PIAA sine blir litt mer lik de orginale bare med annen farge, mens Ibright er noe sterkere. Legger med ett bildet av 6000k
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Jeg syns ikke du bør skifte pærer jeg, de orginale til til E60 (og andre orginale BMW) er meget pent. Putt penga i grom eksos caaatooo .
Gunnar Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Blåhvite angel eyes ser utrolig ettermontert ut..
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Putt penga i grom eksos caaatooo . Det glemte jeg visst å si; jeg bestilte Eisenmann eksos og innsats til M hekkskjørtet for en liten time siden Så da blir det seende slik ut:
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Blåhvite angel eyes ser utrolig ettermontert ut.. Jeg er forsåvidt være enig i dette, men samtidig ser det litt "rart" ut med xenon i underlysene og originalfarge i AE. Det er derfor jeg vurderer å bytte pærer til et "ordentlig" merke, som ikke lyser så sterkt. Noe ala det E.H.D har på sin E90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå