E.H.D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har jo Predator ICE på min e90 og synes det ble meget bra. Den gir ingen feilmeldinger. Og monteringen var såpas enkel at til og med jeg klarte det selv. Vet ikke hvordan det er på e60. Det ser ut for at Angel iBright har det sterkeste lyset, men er jo dyrest også. Og til e90 er PIAA svakere enn Predator. Og det er jo forskjell på AE til din og ettermontering av AE til e46. Har du byttet tåkelyspærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Det glemte jeg visst å si; jeg bestilte Eisenmann eksos og innsats til M hekkskjørtet for en liten time siden Meget riktig oppgradering på detta gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har jo Predator ICE på min e90 og synes det ble meget bra. Den gir ingen feilmeldinger. Og monteringen var såpas enkel at til og med jeg klarte det selv. Vet ikke hvordan det er på e60.Det ser ut for at Angel iBright har det sterkeste lyset, men er jo dyrest også. Og til e90 er PIAA svakere enn Predator. Og det er jo forskjell på AE til din og ettermontering av AE til e46. Har du byttet tåkelyspærer? Jeg tror nok at du er flinkere til å skru enn det jeg er Montering på E60 krever iallfall at man tar ut lyktene. Om dette er vanskelig vet jeg ikke. I tillegg er det vel litt kobling. Sikkert ikke uoverkommelig for noen som kan det Det er slikt lys og lysstyrke jeg kunne tenkt meg, får vel bare tenke videre.. Har ikke byttet tåkelyspærer ennå. Vet ikke om jeg skulle ettermontere xenon, eller om jeg bare skulle bytte til xenon match pærer. Hvis det blir xenon, blir det 6000k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Det glemte jeg visst å si; jeg bestilte Eisenmann eksos og innsats til M hekkskjørtet for en liten time siden Meget riktig oppgradering på detta gliset. Må si at jeg er spent på hvordan det blir! Eneste minuset er at det muligens er en måneds ventetid på eksosen. Men jeg får innsatsen til hekkskjørtet før den tid, slik at jeg trolig får lakket og montert de delene som krever dette om ikke så altfor lenge. Deretter blir det montering av senkesett og eksos, og da skal bilen være klar til bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Legger med ett bildet av 6000k Husker de godt, det var jo jeg som i utgangspunktet bestilte dem Med både 6000k i AE og tåkelys så det helt "rett" ut; passelig lysstryke, og en fin look. De 8000k jeg hadde i tåkelysene på E39'a ble litt i overkant, og så litt for uoriginalt ut.. OT: Gratulerer med utfallet i saken, godt at rettferdigheten seiret til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 gratulerer ja! nydelig bil! trokke jeg hadde prøvd meg på den vaktbikkja di for og si det sånn! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 gratulerer ja! nydelig bil!trokke jeg hadde prøvd meg på den vaktbikkja di for og si det sånn! hehe... Tusen takk for det, er godt fornøyd så langt Vaktbikkja ser ikke så skummel ut på bildet. I virkeligheten derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Se her ja, caaatooo.. Du er en gal mann..! Blir utrolig spennende å se hvordan Eisenmann eksosen blir på bilen og jeg gleder meg, som nevnt tidligere på å se hvordan de nye delene blir. Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet xenon-look-pærer i både grøftelys og angel eyes. Det ser, som nevnt tidligere - utrolig ettermontert ut.. I tillegg syns jeg det ser rart ut med blåe ringer og gult markeringslys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Se her ja, caaatooo.. Du er en gal mann..! Blir utrolig spennende å se hvordan Eisenmann eksosen blir på bilen og jeg gleder meg, som nevnt tidligere på å se hvordan de nye delene blir. Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet xenon-look-pærer i både grøftelys og angel eyes. Det ser, som nevnt tidligere - utrolig ettermontert ut.. I tillegg syns jeg det ser rart ut med blåe ringer og gult markeringslys.. Gal og gal.. det vet jeg da riktignok ikke, men jeg tror nesten jeg burde bli umyndiggjort snart Budsjettet som jeg hadde tenkt å bruke på oppgraderinger til bilen har raknet fullstendig, men det er jo så gøy å bruke penger på bil I og med at eksos ble bestilt i dag, så blir jeg å se det an med evt. oppgraderinger av lysene. Man skal jo ha penger til mat og bensin også, selv om jeg ikke får brukt så mye penger mens jeg er på Universitetet å studerer eller er på jobb. Jeg er enig i at xenon i tåkelysene og hvite AE ser ettermontert ut, men samtidig synes jeg de "spriter" bilen litt opp og skiller den litt ut fra mengden (selv om "alle" her i Tromsø har montert det). Dette såklart hvis lysene ikke er altfor sterke. For øvrig burde pakken fra Koed med høyre M5 speil og justeringsnøkler til H&R understellet være like rundt hjørnet, forhåpentligvis er det i hus i løpet av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Eneste minuset er at det muligens er en måneds ventetid på eksosen. Gjør ikke så mye da, på denne tiden av året . Ta å vent med å montere, til salt og annet dritt er vekk fra veiene. Håper virkelig at du får kommet på et BMW treff til sommeren, denna vil jeg se Live . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Eneste minuset er at det muligens er en måneds ventetid på eksosen. Gjør ikke så mye da, på denne tiden av året . Ta å vent med å montere, til salt og annet dritt er vekk fra veiene. Håper virkelig at du får kommet på et BMW treff til sommeren, denna vil jeg se Live . Det er ikke så nøye nårtid jeg monterer, for nå på vinterstid humper jeg rundt i en MB 230TE med 300' store på tellern.. funker flott til vinterbil! BMW'n blir bare luftet engang iblant når det er frost og fine veier Jeg satser på å få med meg de treffene jeg greier, hadde vært kjempemorsomt Skal kanskje ned til Fredrikstad å besøke han som kjøpte E39'a mi også, så hvis det blir noe av det burde vi uansett fått til et møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Da fikk jeg en litt trasig beskjed fra Motortechnik; de kan ikke skaffe innsatsen til hekkskjørtet - Eisenmann hadde sluttet å produsere den :( Noen som vet om noen andre, pene innsatser som passer til 4 rørs eksos (IKKE Rieger sin!!), evt. vet om andre metoder som ser bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Aiai, det er en trist og kjedelig melding å få. Når jeg drev på med tanken vedrørende 4-rørs eksos på min forrige E60 kunne Svendsen Eksos skjære ut og ordne selv. Jeg vil tro at en som er dyktig med plast også kan gjøre dette pent (vet om en i Fredrikstad, som blandt annet skulle støpe tåkelysinnsatsene til M5 fangeren). Ellers har du jo igjen M5 fangeren da.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hadde jo ikke blitt feil med M5 fangeren heller da Hvor lang tid tar det å få 4-rørsanlegget da? Eisenmann skal vel lage det først gjerne.. Går btw en sølv/koksgrå e61 med 4-rør her i bergen! Ser fett ut! Tror det er en 535, da tullingen har limt en M foran merket og fjernet 5 tallet..(selvsagt for stort M-merke) Så logoen på denne forholdsvis dyre bilen lyder ///M35 Skjønner ikke at det går an altså.... men nok om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 M5 fangeren er rå, litt for rå er jeg redd for.. frykter at frontfangeren blir litt "traust" hvis jeg setter på M5 bakfanger, og da har du det gående Motortechnik skal undersøke til i morgen alternative løsninger Det tar ca. en måned fra bestilling skjer og til leverandøren får eksosanlegget pga. at det blir håndlaget, fikk jeg beskjed om.. ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå