Gå til innhold

Nye felger til sommer'n. Nytt bilde på side 5 (M6 felger)

mAZE
 Share

Hva synes folket om disse?  

82 stemmer

1. 1. Hva synes folket om disse?

• Dette så rått ut!!!
      62
    • Nei fysj...
      21

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så må jeg jo ha meg nye felger til sommeren, så da er disse under vurdering:

maf815ofhsuzmgs33j00.jpg

Vet at dette kanskje ikke faller i smak hos andre, jeg er da litt i tvil, så greit å høre med noen andre også. :)

Dimmen på felgene blir forøvrig 8,5x19 og 9x19 (el 9,5x19 husker ikke i farten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt vanskelig å si uten å ha sett bilde med felgene på E30 M3 eller i det minste Photoshope et bilde, men jeg har ikke helt trua på at det passer så bra...

Bildet som er her er photoshoppet. :) Og som nevnt over så har jeg ikke noe M3 lenger. De skal sitte på den bilen som da er på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal jeg være ærlig, og det må man jo være...

Så ser jeg ikke så jævlig mye, ser det er blank bane og sort felg, men utover det begrenser det seg.

Og det er vel det jeg ikke skjønner, felger skal da synes eller?

Hva er vitsen med å blåse 20-30 lapper på felger som ikke syns?!?

Vet det er inn med sort, men ikke min greie, og så mye pene felger som kan fåes til E46...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal jeg være ærlig, og det må man jo være...

Så ser jeg ikke så jævlig mye, ser det er blank bane og sort felg, men utover det begrenser det seg.

Og det er vel det jeg ikke skjønner, felger skal da synes eller?

Hva er vitsen med å blåse 20-30 lapper på felger som ikke syns?!?

Vet det er inn med sort, men ikke min greie, og så mye pene felger som kan fåes til E46...

:roll:

Mulig det er skjermen din som er litt mørk? For hos meg synes de ihvertfall veldig bra. Er litt lei av å ha noe som alle andre har liksom..

Å si meninga si her, er liksom vitsen med dette. :)

Og 20-30lapper? hehe, nei du. Hadde måttet ut med så mye for noen felger hadde jeg nok valgt BBS CH felger, jeg betaler 6500,- for disse. Får meget god pris av en kompis som jobber med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Ron Jeremey.. Hvis man på død og liv skal kjøre med svarte felger kan man like gjerne kjøre med noen sorte stårlfelger.. Man ser ikke forskjell og man betaler kun en brøkdel av sorte felger.. Velg for guds skyld noen andre felger som ikke er svarte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er skjermen din som er litt mørk? For hos meg synes de ihvertfall veldig bra. Er litt lei av å ha noe som alle andre har liksom..

Å si meninga si her, er liksom vitsen med dette. :)

Og 20-30lapper? hehe, nei du. Hadde måttet ut med så mye for noen felger hadde jeg nok valgt BBS CH felger, jeg betaler 6500,- for disse. Får meget god pris av en kompis som jobber med slikt

Hvis du får disse for 6500.-, da ville jeg hvertfall gått for BBS CH, dette er jo opprinnelig en dyr felg, men siden du har kjente, kjøp noe bra, for en grei pris!

Evt, gått for E92 M3 felger, hvis de har kommet som kopi nå?

mfwkp107sinenedwkpx7.jpg

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var etter min mening stusselige felger. Er mange som kjører rundt med zito felger med sort senter. (typisk sharif-billigpakke). Ikke at det spiller noen rolle hvor mye det koster, men du sa du ikke ville ha noe som alle har.

Tror ikke du skiller deg ut noe særlig med disse hjula. Velg noe med litt mer krydder mener nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke bbs ch felgene for 6500,-.. Men disse sorte som jeg henviser til her. Med rabatten til han kompisen min får jeg CH felgene for rundt 20k og det gidder jeg ikke betale for noe jeg skal kun sette på en bil.

6500,- er 50% av hva disse Zito felgene koster ordinært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...