|_BMW_| Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Da står den på kaia i Kiel og venter på og bli hentet med båt til Oslo! Tror og håper at dette er drømmebilen, etter MYE leting fant jeg en meget godt utstyrt BMW 530 DAT Sapphiresort Metallic med Dakotasort skinninteriør 2005 mod, gått 49 900km. Bilen er prøvekjørt og sjekket rundt hele for den minste skramme av en uavhengig forhandler i Tyskland og skulle være HELT strøken! Må jo si at jeg gleder meg mildt sagt som en unge! Slenger inn utstyrslisten under: 205: Automatgir 217: Active steering 226: Sportsfjæring 229: Dynamic drive 235: Avtagbart hengerfeste 248: Oppvarmbar rattkrans 255: sports /-skinnratt 261: Sideairbag fører og passasjer 300: Reservehjul 302: Alarm 316: Automatisk åpning av bakluke 319: Integrert universal fjernkontroll til garasjeport etc 320: Bortfall av modellbetegnelse 339: Shadowline 386: Takrails 402: Panorama glasstak 417: Solrollo på sidene bak 423: Stoffmatter i velour 428: Varseltrekant 430: Automatisk avblendbare speil, innvendig og utvendig 435: Edeltre, lønn utførelse innvendig 441: Røykerpakke 442: Drikkeholdere 456: Komfortseter El. Justerbare med minne 464: Skipose 493: Oppbevaringspakke 494: Varmeseter foran 502: Lyktespylersystem 508: Park Distance Controll (PDC) 522: Xenonlys 524: Adaptive kjørelys 534: Utvidet klimaautomatikk inkluderer også midtarmlene med kjøleboks osv. 536: Kupèvarmer med fjernkotroll 541: Active cruisekontroll 548: Hastighetsmåler med Km\h 563: Lyspakke 589: Lm raeder sternsp. 122 mit notlauf 601: TV funkson 605: Klargjort for telefon 607: Klargjort for Teleservice 609: Navigasjonssystem Proffesional 610: Head-Up Display 612: BMW Asisst 616: BMW Online 620: Talesystem 633: Handy Vorb.Business/Bluetooth-SCH 672: CD veksler 677: HIFI system professional Ellers er bilen utstyrt med M-pakke utvendig og innvendig samt m-understell. Hvis noen kan fortelle meg hva nr: 589 og 633 er hadde jeg blitt meget takknemlig Planer for bilen er og tone rutene, sette på M5 chrome grill og hive på de 20" RH AT Exclusive felge jeg allerede har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Fin fin bil som er på tur altså! Blir nok helt grei med 20" Gleder meg til bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Wow, den utstyrslista vil jeg også ha:) Grattis med ny bil! Vi må få se bilder når gliset ankommer. Siden 633 heter noe med bluetooth, det er ikke handsfree bluetooth telefonsystem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takk, takk Kan jo tenkes at det er det, men hva er vitsen med "telefon klargjort" da tro? Skal love dere at det kommer bilder så fort den er i havn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Skjønner godt at du gleder deg som en unge, drømme bil . Og med de hjula må det jo bli en vinner . Hvilke dimmensjoner er felger & dekk? RH AT Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Kode 589 må være lettmet hjul type 122. Gratulerer med det som høres ut for å være en kongevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Takk, takk Kan jo tenkes at det er det, men hva er vitsen med "telefon klargjort" da tro? Skal love dere at det kommer bilder så fort den er i havn Det er da ferdig kabla opp hvis du ønsker å installere orginal telefon som fungerer en del bedre. Ellers grattis med kjempevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Gratulerer så mye med en svært gromt utstyrt bil og en bil med svært kraftig motor. Jeg gleder meg til å se bilder av bilen og ikke minst bilder når du endelig får på 20" og M5 grill, pluss litt diverse. Du har ikke tenkt på et senkesett til bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Dimmensjon på dekkene er 245, 30, 20 og 285.25.20. Lettmet hjul er det sikkert ja:) men "mit notlauf"? Takk for det Saltkjelen, jo har vurdert senkesett men ar hørt rykter om at du må regne med og ut med hvertfall 30 000 for et slikt senkesett som ikke ødelegger dynamic drive? Men kan en justere høyden bak selv slik at en kun trenger senkedempere og fjerer forran eller er jeg helt på villspor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Høres ut som en glimrende kombinasjon av bil, farge og utstyr og ikke minst rett motor. Hiv noen bilder inn av herligheten når du får bilen. Kan du antyde pris på dette prosjektet, er det billigre enn her eller importerte du av andre grunner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Dimmensjon på dekkene er 245, 30, 20 og 285.25.20. Dette blir bra. Skal selv ha samme dekkdimmensjon og gleder meg til de kommer på plass.. Takk for det Saltkjelen, jo har vurdert senkesett men ar hørt rykter om at du må regne med og ut med hvertfall 30 000 for et slikt senkesett som ikke ødelegger dynamic drive?Men kan en justere høyden bak selv slik at en kun trenger senkedempere og fjerer forran eller er jeg helt på villspor? Har aldri hørt noe angående det pga. dynamic drive, men nå har jeg jo heller aldri undersøkt det. Når du sier det kan det kanskje stemme. Koster det bortimot 30 000kr ville jeg absolutt ikke senket den.. Høyden bak kan du justere hos BMW verksted. De kobler bilen til dataen og senker den via softwaren. Gjort på et par minutter. Ellers har man jo blandt annet disse HARTGE stagene bak, da justerer bilen høyden av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Akkurat, så i prinsippet behøver du bare senke forran og justere bak da? Hvis jeg har forstått deg rikitg? Bilen er nå ankommet Norge så jeg skal inn og hente den i morgen på henger i og med at den står på sommerhjul GLEDER MEG!!! må se hvordan høyden blir med 20" det er jo sportsunderstell så den er jo noe lavere enn normalt. Ja, jeg importerte for og få en bedre pris og tror jeg har gjort et godt kjøp på denne. Slenger ut noen bilder av felgene når de står på en annen bil, håper og tror at disse vil passe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja, det vil si det ja. Sportsunderstellet senker 15mm, et alternativ er da å sette på 10mm senkeskåler foran. Da blir den jo forholdsvis lav nok. Jeg har jo bestilt 30mm HARTGE oppsett for min, og det er jo kun 5mm lavere enn det du eventuelt ville ha fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 håper og tror at disse vil passe bilen. Oi, oi, oi! Du kan slappe helt av, dette kommer til å passe PERFEKT . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kommet hjem etter å ha hentet bilen ennå? Gleder meg virkelig til bilder av børsa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå