Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Dagens 3 serie har nå vært på markedet i 3 år (uff, tiden flyr) og sent i år er det derfor på tide med en liten oppgradering av denne modellen. Her er et par spionbilder av den kommende E90 facelift.. Som vi ser utifra blandt annet dette bildet har E90 fått ny grill (alà E60), samtidig som den har fått nytt design på speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 håper de ikke lager speil med blinklys på, det passer ikke helt inn syns nå jeg. Der var det 1000 innlegg fra meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 En oppgradering til det sidespeilet blir det ihvertfall ikke på meg, for det var fælt! Får håpe det bare er "sminke" på testbilen for å lure spion fotografene. Blir interessant å se hva de gjør med baklyktene. Har jo vært en del kritikk av de. Håper det kommer noen "überschöne" LED lykter, som er bakover kompatible med min. Har avventet innkjøp av Blacklines, for å se hvorden disse facelift lyktene blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Tviler på at BMW velger å putte på blinklys i speilene. Den kamuflerte bilen har jo blandt annet sideblinklyset trygt plassert på forskjermen.. Jeg er forsåvidt enig med deg vedrørende speilene, men jeg tror det er for tidlig i fasen til at man kan bedømme hvordan det endelige resultatet blir seendes ut. Jeg håper imidlertid at BMW får noen skikkelige hvite blinklys (ikke blackline) som standard. Bilen blir jo flere 10-år nyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Flere bilder av maskert bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er allerede LED lys i baklysa på E9*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Disse baklyktene var i alle fall fæle! Grillen passet godt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er allerede LED lys i baklysa på E9*. Hvafornoe Det er jo ikke LED i orginal baklysa på E9x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hmm, er det ikke LED de kjørelysa på E90'n da? De tre stripene, som jo man finner på E39 touring facelift, E70 +++ Husker jeg så dårlig?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Det eneste som ser litt spennende ut på disse bildene her må være frontfangeren. Får håpe de velger å forbedre den nåværende fangeren i motsetning til hva de gjorde med e46 sedan/stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hmm, er det ikke LED de kjørelysa på E90'n da?De tre stripene, som jo man finner på E39 touring facelift, E70 +++ Husker jeg så dårlig?!? Det er nok vanlige pærer i baklysa på e9x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Blinklysene på speilene var ikke noe særlig pent. Men synes den så ganske tøff ! ut i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja, det knipses stadig bilder av en mindre maskert E90 og E91 facelift. Vi kan se klart og tydelig på disse bildene at det skjer noe med baklyktene, som forhåpentlighvis blir hvite blinklys og samtidig skjer noe med hele fronten, inkludert lyktene. På disse bildene ser man at den sterke kjørelysringen har kommet på plass og jeg tror også at BMW har snudd den ytterste ringen til riktig vei. Grillen er nå en hel en, noe som passer bilen mye bedre. Speilene er på denne uendret ser det ut som.. Bilnorge tror bilen blir vist på Geneve messen.. Les mer på Bilnorge.no; http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=32044&tid= Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Blir spennende å se hvordan den blir, baklyktene er definitivt det som trengs å gjøres mest med... Blackline lykter er et must i så måte spør du meg! Det er nok vanlige pærer i baklysa på e9x LED liksom, det jeg mente var at kjørelysa bak, IKKE var pære, men at det er lys på samme måte som AE ringene, vet ikke hva dette heter imidlertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er ikke det BMW-LED teknologien da? E61'en min har jo disse pølsene i lyktene og BMW kaller selv dette for BMW-LED tekonolgi.. Ja, det skal virkelig bli spennende å se hva de gjør med E90 og E91.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå