Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er det en feil pris.. Bilen har jo en markedspris på 2-300 000kr i tillegg til den summen. Hadde dette vært prisen hadde jeg kjøpt den på flekken, skrapet alle kriker og kroker for 1-kroninger og 50-øringer..

Skrevet

Annonsen får iallfall oppmerksomhet og bilen blir sikkert solgt selvom prisen til slutt blir 2-3 hundrede tusen mer enn antydet... :wink:

Skrevet

Ser at annonsen er satt passiv.

Jeg har brent meg på dette en gang før, og under jakt på bil ville jeg ringt slike asap.

Jeg kom over en tåpelig billig 3 serie i 97, samme tiden som jeg kjøpte "Toyttattan". Den lå ca.300-350.000 under listepris. Antok at annonsen var feil, og ringte ikke før over helgen, av ren nysgjerrighet. Dette var jo alt for dyre biler for meg uansett. Bilen var solgt 1time etter annonsering, han MÅTTE ha resten av lånet infridd umiddelbart :twisted: Gnager meg den dag idag :evil:

Gjaldt forøvrig min forrige bil også, E34 525tds. Jeg så annonsen på fredag, normal pris for en godt velholdt og utstyrt bil, 149.000.

Kom hjem fra landet på søndag og det var ett duplikat av annonsen ute som viste 95.000,- BILLIG. Jeg ringte sporenstraks, og jo da, innkreveren kom og hentet bilen hans på mandag, han ville prøve å hente ut noen få kroner ihvertfall. Han hadde ca.80 i rest, jeg ga han 85 med svært dårlig samvittighet, og ringte innkrever/inkassoselskapet mandag morgen for å ordne det praktiske. Denne hadde jeg i 4år uten verditap :wink:

Det er ikke hver dag det ligge slike ute, men jeg ville sjekket denne ut hadde jeg skullet hatt bil nå.

Skrevet

Så over annonsen en gang til nå og det er jo faktisk ingen av opplysningene som stemmer. I overskriften står det at det er en 530d, på sylindervolum står det 2.5, noe som tilsier 525d og på antall hestekrefter står det 163hk, noe som tilsier 520d.. Ikke lett å bli klok. Jeg velger å tro at det er en med lite peiling eller køddeannonse. Men på en annen side da - hvem betaler så store summer for å lage en køddeannonse..? :?

Skrevet
Så over annonsen en gang til nå og det er jo faktisk ingen av opplysningene som stemmer. I overskriften står det at det er en 530d, på sylindervolum står det 2.5, noe som tilsier 525d og på antall hestekrefter står det 163hk, noe som tilsier 520d.. Ikke lett å bli klok. Jeg velger å tro at det er en med lite peiling eller køddeannonse. Men på en annen side da - hvem betaler så store summer for å lage en køddeannonse..? :?

525D er levert med både 2.5 motor og 3.0 før og etter Facelift.

Men dette er vel en Prefacelift, 520D Prefacelift har 163 hester, så jeg tipper at det er det de skal være i anonnsen.

Ellers så er det vel som du sier at han ikke har peiling.

Skrevet

525D er levert med både 2.5 motor og 3.0 før og etter Facelift.

Men dette er vel en Prefacelift, 520D Prefacelift har 163 hester, så jeg tipper at det er det de skal være i anonnsen.

Ellers så er det vel som du sier at han ikke har peiling.

Jeg vet at 525d er levert med både 2.5 og 3.0 liter, men dette er ikke en facelift. Derfor jeg sa at 525d har en 2.5l. Pre-facelift 520d hadde både 150hk og 163hk. Facelift har/hadde 150hk, 163hk og 177hk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...