Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vel kanskje mer med at biler som ikke kommer fra USA har parklys i lykta. Mens på USA-modeller er parklyset i blinklysene (de lyser hele tida).. Er det ikke sånn?

Dette er en fin mod for amerikanske e34. Og bare tull å nedgradere de lyktene vi allerede har..

Skrevet
I Norge har vi høyrekjøring, og i f.eks England kjører de på venstre sida av vegen.:)

Det var det jeg trodde, men hadde kanskje en aning om at det betydde noe annet. Da var det oppklart :-)

Skrevet

Lykter uten smiley er helt vanlig i USA. Der blir lyktene med smiley kalt Euro-look, fordi lyktene er helt vanlig i Europa. Smiley lyktene er og en form for facelift rundt 89/90 her i Europa. En tidlig e34 har ikke smiley/halvmåne i lykta.

Skrevet
Det har vel kanskje mer med at biler som ikke kommer fra USA har parklys i lykta. Mens på USA-modeller er parklyset i blinklysene (de lyser hele tida).. Er det ikke sånn?

stemmer det. blinklysa mine fremme lyser hele tida, mens når jeg setter lysbryteren i "park lys" funsjonen,er det ikke lys fremme,med mindre grøftelysa er på . så jeg får ikkje kjørt "Park/Grøft" suger :(

en annen snål ting angeåne grøftelysa er at når jeg tar på fjernlysa, så slukker grøftelysa,og blir av til jeg blender ned

Skrevet
Ja, men e det noen som vet koffer de smileysene er der?

Det er vel lykter som kan stilles om til venstre kjøring som har den "smiley" saken mener jeg.

Kanskje dette er et blondine-spørsmål, men hva mener du med venstre kjøring? Eller at lykten kan stilles om slik?

For kjøring i f.eks england.

Skrevet
vel, kall det hva du vil. kan jo ta tusjen og tegne øyne på de. ;)

her er dem uten "smily/halvmåne"

ij3cyq9tv1iywhx3x2a6.jpg

Men hvis duvil ha strøkne lykter uten smil så kan vi bytte:)

å ja, lyktene ER like

Skrevet

kan garantere at lyktene ikke er like! har gått i den fella.. funker ikke.. e30 har for eksempel et feste oppe og ikke 2 som på bilde.. pluss at det er andre fester ut til selve separate lyktene så kan ikke bruke e30 lykterammen heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...