Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Og her er bilder av fanger/leppe og sommerfelger.

Fangeren er ikke justert helt 100% enda, men det skal fikses. Felgene er dessverre bare 17", så hvis noen har lyst til å kjøpe felger til meg er det bare til å rope ut. :D

IMG_7214.JPG

IMG_7215.JPG

IMG_7221.JPG

IMG_7227.JPG

IMG_7231.JPG

IMG_7234.JPG

...og to av angel eyes-ene:

IMG_7244.JPG

IMG_7252.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers kommer dette til å bli en grisedigg bil med sommerfelger.. Som sagt før, misunner deg det interiøret og M-tech II pakken :D

Angel eyes-ene har jeg hatt siden onsdag forrige uke, og de fungerer somregel greit. :D Har dessverre hatt litt problemer med at noen av ringene lyser svakere enn de skal når jeg skrur de på. Dette skjer kanskje en av ti ganger. Veldig irriterende, og vanskelig å feilsøke på noe som virker av og til.

Dette hadde jeg problemer med også.. fant ut at om jeg startet bilen før jeg vridde om på lysbryteren så var ikke dette noe problem.. Dette kan jo bli et problem om bilen har kjørelys selvfølgelig, noe jeg ikke har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool... men du må få deg felger, det blir litt dårlig helehet på bildet ihvertfall, med den fronten som i utgangspunktet er ganske rå.

Har du montert den selv? Fikk du brukt all innematen fra orginalfangeren?

Jeg har lyst på felger, men min "bedre" halvdel er ikke helt enig. :roll:

Jeg monterte fangeren selv (noe som ikke anbefales, da en fanger er stor og dum) og jeg brukte kun selve støtfangeren inni. Denne er også fløytene montert på.

Dette ble veldig bra! Hvor har du kjøpt fangeren fra? er den i oem materiale? Og hvordan var monteringen? vanskelig?

Btw, nydelig bil du har ;)

Fangeren kommer fra Anderslien her på forumet. Såvidt jeg vet er den i OEM-materiale, er ihvertfall ikke glassfiber. Monteringen var ikke så veldig vanskelig, men det var ikke gjort på fem minutt heller.

Har dessverre hatt litt problemer med at noen av ringene lyser svakere enn de skal når jeg skrur de på. Dette skjer kanskje en av ti ganger. Veldig irriterende, og vanskelig å feilsøke på noe som virker av og til.

Dette hadde jeg problemer med også.. fant ut at om jeg startet bilen før jeg vridde om på lysbryteren så var ikke dette noe problem.. Dette kan jo bli et problem om bilen har kjørelys selvfølgelig, noe jeg ikke har...

Jeg har automatiske kjørelys, men de er kun automatiske i "på"-stilling på lysbryteren. Står de på av, så er de av. Dette skal uansett testes, tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk. :)

Litt tregt med oppdateringer her, men har fått på nye blinklys fremme og på sidene, krom eksoshaler og koppholder nå. Koppholderen dekket bare 2/3 av hullet (noe som egentlig var ganske logisk i etterkant), så her må jeg kjøpe en myntholder.

Jeg har også fått meg takvinge (kom for en måneds tid siden), som bare er satt på for å se hvordan det ble. Litt usikker på om den skal lakkes eller ikke, men jeg regner med den blir lakkert. Uansett så vil den fremmerste delen ikke bli lakkert (etter "hakket").

IMG_7707.JPG

IMG_7708.JPG

IMG_7709.JPG

IMG_7711.JPG

IMG_7713.JPG

IMG_7714.JPG

IMG_7718.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ikke så så veldig mye her på en sund, men har begynt å ta seg opp igjen nå. :)

Forrige uke fikk jeg nye sotede facelift-style baklykter, samt tåkelysdeksel (eller hva jeg nå enn skal kalle d) i karbon, som er replika av Hamann sine.

I dag fikk jeg på sorte nyrer/grill, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde denne. Om jeg beholder den blir den nok lakkert sort for å få litt mer glans i den.

Bildene jeg har tatt ble tatt etter det hadde blitt mørkt, så er ikke så veldig lett å se dekslene. Skal prøve å få tatt nye imorgen eller noe.

IMG_9139.JPG

IMG_9145.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astri: Takk. :)

-Martin-: Jada jada, jeg vet. :) Er litt stusselig å kjøre rundt på 17" (selv om jeg liker de veldig godt). Har funnet ut hvilke felger jeg vil ha, men de er ikke så lette å få tak i, så blir nok ikke på denne siden av jul. Håper at det kommer noe nytt til neste sommer. :)

Tok noen bilder i dagslys i dag, skitten bil og dårlige bilder, men putt putt.

IMG_9148.JPG

IMG_9149.JPG

IMG_9150.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...