Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt nye hjul, så håper alt går iorden der og at de kommer om noen uker. :)

...det er forresten veldig dyrt å sitte og kjede seg på jobb. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hva ble bestilt da? Ikke vær så hemmelighetsfull.

Kjenner til det der med å sitte på jobben foran pcen å bestille ting og tang. Siste krumspring var nytt objektiv til kameraet mitt til litt mer lapper enn jeg hadde tenkt å bruke denne måneden... Men men. Penger er til for å brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble faktisk noen originalfelger fra BMW, men vil vente til (om) jeg faktisk får de til å si hva det, slik at jeg. evt. kan redde meg inn. :D

Ja, er et problem det der, heldigvis har jeg hatt det travelt både igår og idag, så da fikk eBay være i fred. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I går fikk jeg endelig hentet sommerhjulene mine etter endel krangel med TollPost, der de bl.a. truet med å sende de tilbake bare fordi jeg ikke kunne ta meg fri fra jobb.

Var innom ganske mange forskjellige felger frem til jeg bestemte meg for disse, originale BMW-felger med navn "Style 313". Felgene er en del av performance-pakken til E9x.

Selv om dette er originalfelger føler jeg at de foreløpig er ganske sjeldne, så satser på at jeg er alene en liten stund om disse ihvertfall. :)

Dimensjonen er 19x8 foran og 19x9 bak, med 225/35 og 255/30 Dunlop Sportmaxx dekk.

IMG_3490.jpg

IMG_3495.jpg

IMG_3499.jpg

IMG_3502.jpg

IMG_3510.jpg

IMG_3514.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :)

Jeg hadde tanker om spacere før jeg fikk hjulene, men nå er de såpass langt ute at jeg ikke er sikker på hva jeg vil. Får se hvordan det blir når bilen er senket.

Jeg har originale riller i en uoriginal ramme. Passet ikke helt i sammen, så måtte modifiseres litt. Tanken er at rammen skal lakkeres sort, men det har bare ikke blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel ikke dette de fleste ser for seg når di hører "originalfelger". Personlig synes jeg disse og CSL-felgene til e46 er de peneste originalfelgene til BMW, men siden disse (foreløpig) er mer sjeldne og at jeg måtte ha kjøpt replica om jeg skulle ha CSL-felger gikk jeg for disse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med utrolig flotte felger!

BMW har igrunn mye fine originalfelger. Dette er uten tvil de grommeste til 3er!

Vurdert karbon diffusor bak? Hadde matcha fronten bra :wink:

Hvor mye senk skal du ha? Må mer ned foran :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir "standard"-senking, 35/15 eller hva det nå enn er.

Har vurdert carbon-diffuser og har forsåvidt en liggende også, men den er egentlig til M3. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil gjøre der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har hatt nye speilhus i carbon liggende ganske lenge nå, men klarer ikke å bestemme meg. Har ikke lyst til å demontere/montere to ganger.

Jeg er egentlig redd det kan bli litt mye carbon, men på en annen side hadde det kanskje blitt litt tøft også.

Noen som har noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei felgene passet bilen din veldig bra!! Ved fyrste augekast ser det ut som m6 felger, men ser raskt at det er noko spesielt med dei :) ikkje mange som har disse, vil eg tru? ikkje sett så mange med dei før .. Flott bil også, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...