Alpinwhite Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg sikler på Performance-felgene dine! Ser utrolig bra ut Vil du si noe om pris evt. hvor du bestillte felgene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Men kvifor mindre gummi bak? (Profil) .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Dei felgene passet bilen din veldig bra!! Ved fyrste augekast ser det ut som m6 felger, men ser raskt at det er noko spesielt med dei ikkje mange som har disse, vil eg tru? ikkje sett så mange med dei før .. Flott bil også, forresten Takk for det. Ja, er enig i at de er litt M6-inspirerte, men jeg liker M6-felger jeg, så det gjør ikke noe. Har ikke sett noen selv, men har ihvertfall sett en e90 på finn.no som hadde disse sammen med Performance-pakken. Uansett, så er det greit å ha noe som ikke "alle" har i disse GS-felg-tidene. Jeg sikler på Performance-felgene dine! Ser utrolig bra ut Vil du si noe om pris evt. hvor du bestillte felgene fra? Se PM. Men kvifor mindre gummi bak? (Profil) .. Profil er prosent av bredden på dekket, 30% av 255 er ca. det samme som 35% av 225. Ingen som har noen formening om speilhus i carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 nydelige felger, så de på en e92, kjempeflotte felger! dropp carbon speilhus, det blir for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Ja, ser ikke ut til at jeg gidder. Må forsåvidt legge til at jeg er veldig fornøyd med felger og dekk. Noe av det jeg var mest redd for var sporing og at bilen skulle bli veldig hard, spesielt siden det er runflat-dekk jeg har. Mot all forventing merker jeg nesten ingen forskjell fra vinterhjulene. Det er ingen antydning til sporing, og det lille hardere den ble er knapt merkbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Da var nytt ratt montert. Den opprinnelige planen var å kjøpe originalt perforert ratt, men da disse kun ble levert på coupè med ZHP-pakke siste produksjonsår i USA er prisen deretter. I tillegg er det nok ikke så mange andre enn meg selv som ser forskjell. Løsningen ble selvfølgelig eBay der jeg kjøpte et brukt ratt som hadde blitt omtrukket med perforert skinn på sidene og sømmer i M-fargene. Når jeg kjøpte rattet betalte jeg i tillegg et depositum som jeg får tilbake når de har mottatt mitt gamle ratt i retur (valgfritt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Nydelig! Har lyst til å gjøre det samme med mitt. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Dæven, det så lekkert ut. Det er slike ting som alene hever et interiør flere hakk. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Kjempeflott ratt. Var det han tyske russeren du handlet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Nydelig! Har lyst til å gjøre det samme med mitt. Har du link? Jeg brukte denne selgeren. Dæven, det så lekkert ut. Det er slike ting som alene hever et interiør flere hakk. Grattis. Takk for det. Kjempeflott ratt. Var det han tyske russeren du handlet av? Tror det var en polakk, ihvertfall dit jeg sendte det gamle rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Testet facelift coupè-lykter for moroskyld for en liten stund siden da jeg skulle bytte glass på hovedlyktene. Foruten at skjermene selvølgelig må byttes passet de forsåvidt greit nok, men jeg syntes mellomrommet mellom toppen av lykten og inni "hjørnene" til panseret ble litt for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Do it! Facelift med orange blink har jeg veldig trua på! ' Passer utrolig bra til fargen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Hehe. Trodde med en gang du hadde bulka bilen nå. Jeg synes fronten på facelift coupe ser for snilt ut. Jeg ville beholdt prefaceliftfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 støtter den liker fronten på perface bedre enn facelift. facelift panser skal vere pnp på preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Do it! Facelift med orange blink har jeg veldig trua på! ' Passer utrolig bra til fargen din Det hadde nok blitt med sorte/sotede blinklys såfall. Hehe. Trodde med en gang du hadde bulka bilen nå. Jeg synes fronten på facelift coupe ser for snilt ut. Jeg ville beholdt prefaceliftfronten. Huff nei, driver ikke med sånn. Jeg er småenig i det du sier, men synes samtidig facelift-fronten ser endel mer moderne ut. støtter den liker fronten på perface bedre enn facelift.facelift panser skal vere pnp på preface Ja, men jeg liker ikke facelift coupè-panser. I motsetning til facelift sedan-panseret går ikke linjene på panseret ut til sidene. Dette irriterer meg grenseløst. Skal jeg bytte panser blir det nok til M3-panseret jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå