Gå til innhold

awt sin 01 320Ci - Solgt :S


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Så bra ut dette.. Men va er den leppa? Skal du ødelegge den fine M-tech II fronten med å stappe den langsgående greia der under?

Dette blir vel som å banne i kirka, men M-tech II-fronten kommer til å forsvinne. :) Fronten er pen nok den, men den er også veldig vanlig, og jeg føler det er nesten flere E46 med M-tech II enn uten her rundtom.

Hvordan var kvaliteten på angeleyes'ene? Hvor lenge har du hatt de i til nå?

Ellers kommer dette til å bli en grisedigg bil med sommerfelger.. Som sagt før, misunner deg det interiøret og M-tech II pakken :D

Angel eyes-ene har jeg hatt siden onsdag forrige uke, og de fungerer somregel greit. :D Har dessverre hatt litt problemer med at noen av ringene lyser svakere enn de skal når jeg skrur de på. Dette skjer kanskje en av ti ganger. Veldig irriterende, og vanskelig å feilsøke på noe som virker av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fronten er solgt dessverre om det var det du tenkte på. :) Den står på til jeg får den jeg skal ha.

Mnja, jeg tror ikke de er dårligere enn andre sett man får kjøpt (såvidt jeg kan se er de 100% like f.eks. disse, men de kunne jo vært bedre. Hver ring har sin egen lille kontakt som jeg tror kan være problemet, men klipper jeg den er jeg redd det blir litt vanskelig å få nye på garanti om det ikke skulle være det. Lyset er helt likt de originale xenonlysene, skal se om jeg får tatt bilde av det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du en m-tech bil hvis du skal fjerne fronten? Da kunne du jo like gjerne kjøpt en coupe med vanlige fangere til en billigere penge. Du må være obs på det at bilen din kan falle i verdi når du bytter ut fangeren. Denne er en original m-tech versjon ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du en m-tech bil hvis du skal fjerne fronten? Da kunne du jo like gjerne kjøpt en coupe med vanlige fangere til en billigere penge. Du må være obs på det at bilen din kan falle i verdi når du bytter ut fangeren. Denne er en original m-tech versjon ikke sant?

Det er helt tilfeldig at bilen er en M-tech-bil, men det er jo såklart et pluss. Det er ikke M-tech-pakken som gjorde at jeg kjøpte akkurat denne bilen, men det hjalp jo på. Jeg forstår tankegangen din, men syns ikke jeg ødelegger så mye. Hadde det vært en utgave som var mer sjelden (f.eks. Clubsport) kunne jeg vært mer enig.

M-tech-pakken består jo av mer enn fangerne, og jeg mener dette alltid vil være en bil med M-tech II-pakken, selv om frontfangeren er byttet.

Jeg tror heller ikke prisen på bilen vil falle noe spesielt (i forhold til lignende biler) på grunn av dette den dagen den skal selges, da markedet for disse bilene er et helt annet om noen år enn det er idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg tror nok den faller i pris som alle andre nyere "vanlige" biler uansett, så det er nesten ingen vits å tenke på det. Skal man ha en bil man ikke kan tape penger på i dag så må det være en bil som begynner å bli veldig sjelden tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falle i pris vil den nok gjøre ja, men jeg tror ikke den faller mer i pris enn andre tilsvarende biler på grunn av at jeg bytter fanger. :)

Nei jeg var nok kanskje litt overnegativ der. ;) Koster jo ikke mye å skaffe en ny m-tech 2 front uansett så :) Kos deg med bilen din og gjør det du vil for å få den til å passe din smak :) Er eierens mening som teller ;) Selv om det ikke er negativt at en bil får "100 prosent hodene til å snu" Som en bruktbilselger her i Oslo er så glad i å si :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forrige uke kom det en liten pakke i posten:

IMG_7196.JPG

Den inneholdt en slik en:

IMG_7197.JPG

Og i sammen med leppen jeg la ut bilder av tidligere ble det ca slik:

IMG_7198.JPG

Fangeren prøvemontert:

IMG_7201.JPG

Leppen også prøvemontert (den står bare oppå en eske, så ingenting henger sammen):

IMG_7202.JPG

IMG_7203.JPG

Fangeren og leppen har vært hos lakkering denne uken, og fangeren er for tiden midlertidig montert. Leppen er ikke montert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...