awt Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 He? skal du selge leppa di sier du? hehe Tja, får se. Den er ikke 100%, så vet ikke helt hva jeg gjør. er fersk epletelefon-eier.. Gratulerer, du kommer ikke til å angre.
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Tja, får se. Den er ikke 100%, så vet ikke helt hva jeg gjør. Går seg til det vettu hehe
j0lle Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 najs..For oss som ikke har CDskifter orginalt baki, ligger det klart med kabler til å koble opp Ipod saken? Nei det er ikke alle europeiske som har kablene klart. Men du spesifiserer det når du bestiller, så får du ett ledningsnett som du plugger rett baki spilleren forran. Bedre lyd\mindre støy, og mindre kabelstrekk i bilen Det kommer litt an på hva du vil ha. Velger du Intravee som jeg har, må denne kobles til bak, mens Dice kan kobles til hvor som helst. Det er ikke noe poeng i å bruke de ekstra kronene på Intravee om man ikke har navigasjon i mine øyne. Resten svarte CrZyWiz på. Smile Sorry for enda et dumt spørsmål. Har kommet fram til at jeg er intravee (har navi mkiv) jeg ønsker, men mangler CD veksler. Kan jeg da kjøpe kablene jeg trenger på BMW bak til CDveksleren? Eller er det sånn at intravee også kan kobles til i front? Sendte en mail til butikken som selger dette men de har ikke svart
awt Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Når du har navigasjon er jeg usikker på om det er mulig å koble hverken Dice eller Intravee foran. Det er uansett ingen problem å koble lydsignalene fra Intravee inn bak, men det er mulig du må "tyvkoble" litt. Jeg gjorde dette for å slippe at signalene går gjennom hele bilen flere ganger (pga. ettermontert navi). Det Intravee da mangler er strøm og tilkobling til BUS såvidt jeg vet. Om dette kan tas fra hva som helst, eller om du trenger en egen kabel for dette er jeg usikker på.
Frode D Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Liker bilen din meget godt, den fronten er rååå Men når kommer det større felger?
awt Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Takk, men spørs om den ikke muligens forsvinner snart... Nei, si det. Hadde noen felger i tankene, men ville vente til dollaren falt litt ned igjen. I mellomtiden har jeg fått mer og mer lyst på CSL-felger, men GS har jo ikke de lengre, så får se om jeg får tak i noen brukte eller importerer til neste sesong eller noe.
awt Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Så var det dette med å begrense kjøpene litt når man bare har en liten leilighet.
S.Arnesen Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Har du kjøpt deg m-tech bakfanger, og standar bakfanger?
awt Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Har egentlig ingen spesielle planer. Den originale fangeren følgte med noe annet jeg kjøpte, om noen trenger en slik, så "selges" denne for en symbolsk sum. M-tech-bakfangeren har PDC, så jeg lurer litt på og bytte til denne, men får se. Kanskje den selges også. Ellers så ble jeg litt nyskjerrig på denne kombinasjonen: Må selvfølgelig tilpasses endel.
Frode D Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Gå for M-tech + Strassentech Tror det kan bli meget bra, men da bør du tette igjen åpningen på midten og sparkle den i ett med fangeren...
awt Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Ja, den må bli tett. Må fikses litt i hjørnene også. Det jeg er litt redd for er at M-tech-fangeren er mer buet, mens leppen er ganske rett. Lurer litt på hvordan det blir når alt er samme farge og slikt.
awt Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 To bilder til jeg fant av "kombinasjonen" min:
Frode D Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Tror det kan bli bra med en del jobb. Trenger ikke være lik bue på leppen, viss det blir jevnt skråere fra midten og ut...
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke så veldig mye respons her. Her er noen bilder av iPhone-dock-dingsen: Har også fått meg girkule med lys i. Gjorde den tappen at jeg kjøpte med ledningsnettet som var anbefalt av Koed, men dette passer selvfølgelig ikke på e46. Den er koblet nå koblet til askebegerlyset. Fy fader så konge!!! Sånn vil jeg ha også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå