Ludvigzen Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Legger ut noen bilder av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 makan til selvdigging da!!! Burde vært forbudt å stemme/ nominere sin egen bil. Dere klarer da å beundre andre sine biler, uten å altid synes at dere faktisk har Forumets fineste bil....damn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 -":yg2a85jw]makan til selvdigging da!!! Burde vært forbudt å stemme/ nominere sin egen bil. Dere klarer da å beundre andre sine biler, uten å altid synes at dere faktisk har Forumets fineste bil....damn Må vel være lov å være stolt av sin egen bil, hvis man synes man har klart å oppnå drømmebilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Bare lurer på hvem som har forumets Mest SLITSOMME bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Et par bilder av min og da. :] Etter hva jeg har sett, så er StaLe30 sin finest. Ser den ofte, og det er like morro hver gang. Vasker du den HVER eneste dag, Ståle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Ståle har min stemme også. Samt. en eller annen her inne som kjører en svart E46 M3 med Hartge felger..husker ikke brukernavn. Er jo en selvfølge at bilen vaskes så fort det blir antydning til møkk. Det er ikke særlig gøy å kjøre urén bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 ståle har min stemme også aldri sett en støvflekk på den... utrolig strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Vasker du den HVER eneste dag, Ståle? tja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 ståle har min stemme også aldri sett en støvflekk på den...utrolig strøken bil Tror denne får min stemme og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Anders og billa sine e36'r er pene:) E30'n til ståle er veldig ålreit den også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 stemmer superbeetle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Trottos Alpina B10 Biturbo uten tvil. Jeg vet at bilen min er langt ifra det fineste på forumet, derfor nominerer jeg ikke den. Det burde flere her tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Anders og billa sine e36'r er pene:)E30'n til ståle er veldig ålreit den også ja! stemmer superbeetle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Lite e28 og e38 her.. så legger ved mine 2 gamle og den nye som skriker etter senk.. gamle: Nye: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå