Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw har allerede planer om sin første fwd bil, har de ikke? Småbilen kalt "City".

For min del synes jeg det er helt umulig å gjøre seg opp en mening når den er kamuflert så godt.. Jeg lever i håpet om at dette blir en nydelig femmer 8)

Skrevet

rompa ser ut som en gammel mondeo :)

Neida.. blir vel bra.. gjør jo alltid det.. kansje E60 faller dramatisk i pris også.. håpe.. :)

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at alle kommer med slike kommentarer som "Faen, å grusomt, likner ikke grisen" osv. når man ser at bilen er kamuflert.. Kommenter heller designet når man ser noen offisielle bilder eller vent til den er i butikken. Jeg velger å tro at denne får mye likhetstrekk fra neste generasjon 7 serie og Consept CS. Skal bli spennende å se når den blir lansert. Ryktene tilsier at F11 kommer i 2010 modell og F11 ii 2011.. Med andre ord over 2 år til.. :)

Skrevet

Ser vel mer ut som den skrenser litt på forhjulet. Tviler uansett på at om BMW skulle ofre en så viktig del av merkevaren sin bakhjulstrekk så er det nepp med 5-serie det skjer.

Skrevet

Har en mistanke om at dette egentlig er nye 7-serien, og ikke en 5'er.

Den kommer i følge BMW Norge med mulighet for X-drive(4WD)

Skrevet

men jeg har enda ikke forstått hvorfor de har hoppet sånn med tallene i det siste. på 70 og 80tallet var de jo relativt sparsomme på hoppene..

e21, 23 28 30 31 32 34 36 38, 39.. også kom 46 og rulla var i gang..

Skrevet

Det er nok fordi det nå er godt med penger i BMW, og mange utviklingsprosjekter som foregår nå kontra for 15+ år siden. Du kan regne med at alle kodene er brukt, eller reservert til noe, men at det er prosjekter man sjelden eller aldri hører noe mer om. For alt jeg vet bruker de kanskje E-ene på motorsyklene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...