m-blå Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 ViKo skrev: Nydeleg bil, meget pen farge, og felgene passer perfekt til bilen Disse felgene kunne godt vert orginal levert på E60-61. Takk for det! Er glad disse ikke er originalt levert med E60/61 jeg. For da hadde aldri jeg hatt de på...
m-blå Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Har nå fått meg "mørke ruter" på bilen. Var meningen at jeg skulle få lagt på solfilm, men valgte nå og prøve solgardiner. "solskyddet" er original Bmw og kjøpt gjennom Bavaria. Synes resultatet ble bra. Meget bra passform på disse....er til og med litt buet slik at de følger ruten.
Saltkjelen Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Jøss, dette så jo meget bra ut. Akkurat passe mørke-nivå på rutene med disse montert. Var dette kostbare "solskydder"..?
m-blå Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Kostet en del ja. Betalte 1049 kr. for bakruta og ca. 1300kr. for siderutene bagasjerom. Dette var med bmwccn rabatt. Koster sikkert ikke mange kronene og produsere disse, men når det heter bmw blir det jo dyrt. Men kvaliteten og passformen er bra da. I bakdørene hadde jeg originale gardiner fra før.
E.H.D Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Dette så meget fint ut og jeg er imponert over passformen, ser jo sykt mye bedre ut enn disse firkanta solskjermene med figurer på og sugekoppfeste som alle med småbarn henger i rutene. Og det er jo en genial løsning når du allerede hadde solgardiner i bakdørene. Jeg mener å ha sett slike gardiner som du har kjøpt som passer til bakdørene også, i alle fall til e91.
m-blå Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Tok ett par bilder i kveld etter at bilen har fått nok en runde med Autoglumen
m-blå Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Vurderer nå sterkt og gå til innkjøp av 20" Bmw m-sport felger, selv om jeg tidligere i min tråd ikke har villet gjort dette. Utseendet på disse felgene ødelegger "fornuften" min. Trenger noen tips i fra dere.... Kan få disse i 9x20" med 255/30-20" dunlop maxx sport rundt om. Hvordan er disse dekkene? Er da mest redd for sporing. Eller jeg kan få de i 9x20" foran og 10x20 bak med 255/30-20" dunlop foran og 285/25-20" pirelli zero nero bak. Er det verdt 4000kr. mer for og få bredere bak enn foran? Går jeg for 9x20" rundt om, bruker jeg spacer bak for og få de helt ut. Legger ved bilder av like felger på en bil jeg fant på nettet. Skal også selge mine 8,5 og 9,5x19" M6 felger for 7000kr. med dekk. Disse er kopifelger i bra kvalitet, laget i Italia og har rette "buen". Ikke"kinakvalitet" Se bilder tidligere i tråden min.
m-blå Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Eller skal jeg bruke fornuft og gå for disse i 8,5 og 9,5x19"? Både 20" i forrige innlegg og disse i 19" er originale Bmw felger.
caaatooo Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Jeg synes absolutt du burde satse på 20", da 9x20" foran og 10x20" bak Du vil ikke bli plaget med subbing dersom innpresset på felgene er rett, ei heller nevneverdig sporing dersom du kjøper dekk som passer til bilen. Tror ikke heller du vil få en nevneverdig stivere bil på 20" enn på 19". Selv kjører jeg på de Pirelli dekkene du vurderer, i de dimensjoner du nevner. Disse dekkene har ikke imponert meg noe særlig. De later til å være dekk mer beregnet for Autobahn enn for norske forhold, de støyer en del og er ikke altfor bra mht. retningsstabilitet. Dessuten er bakdekkene mine nokså utslitt etter ca. 8000 km. Det er nok flere dekk som er dårligere bevares, men til prisen tror jeg man finner tak i bedre. Hvordan er dekkene på 19" du vurderer å selge?
m-blå Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Jeg synes absolutt du burde satse på 20", da 9x20" foran og 10x20" bak Du vil ikke bli plaget med subbing dersom innpresset på felgene er rett, ei heller nevneverdig sporing dersom du kjøper dekk som passer til bilen. Tror ikke heller du vil få en nevneverdig stivere bil på 20" enn på 19".Selv kjører jeg på de Pirelli dekkene du vurderer, i de dimensjoner du nevner. Disse dekkene har ikke imponert meg noe særlig. De later til å være dekk mer beregnet for Autobahn enn for norske forhold, de støyer en del og er ikke altfor bra mht. retningsstabilitet. Dessuten er bakdekkene mine nokså utslitt etter ca. 8000 km. Det er nok flere dekk som er dårligere bevares, men til prisen tror jeg man finner tak i bedre. Hvordan er dekkene på 19" du vurderer å selge? Takker for svar. Har lest dine innlegg om pirelli dekka, og kommer uansett til og gå for Dunlop sportmaxx foran. Går jeg for 9X20" rundt om, blir det dunlop rundt om. Velger jeg og ha 10" bak,blir det pirelli dekk bak og dunlop foran. 19" som jeg vurderer og selge er det Nankang 235 og 265 dekk. Helt greie og kjøre på og ingen sporing. Forrige eier av bilen min kjøpte dette settet nytt i fjor og betalte 20000kr. for dette.( felgene er dyrere en "kinakval.) Må sies at ene fremfelgen er litt kantkjørt, men ikke skjev. Avbalanserte disse på nytt for 3 uker siden. Dekka er det mellom 5 og 6mm. mønster igjen på, ikke skjevt slitt.
Chris A Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Bruk fornuften! Dem 5 eika felgene til BMW er utrolig fine på bilen din! Pluss det er av skikkelig kvalitet.. Lykke til!
E.H.D Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Hadde blitt riktig så flott med de 20 toms i 9x20 og 10x20. Har lyst på det selv jeg.
m-blå Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Da var jeg hjemme igjen etter ett par dager på østlandet. I garasjen ligger det nå noen 9 og 10x20" Bmw m-sport felger type 101 og venter på dekk. Får de forhåpentlig på før helgen. Skal ta noen bilder da. Får håpe at dette er kjørbart da . Framme har jeg Dunlop maxx sport i 255/30-20", Bak venter jeg på Vredestein Ultrac Sessanta i 285/25-20". Skal si det var trangt i bilen på vei hjem igjen med 4x20" felger,kone og 3 unger pluss bagasje.
Astri Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Utrolig nydelig bil. Den fargen ligna noe veldig på fargen på vår e60. Forhandleren sa at fargen var carbon svart, men på nøkkelen sto det dunkel blau. Eg prøvde å lete etter fargekoden på bilen, men fant det ikkje. hadde vært stilig og møttes og sammenligna en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå