m-blå Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Da har jeg vært ute i garasjen og tatt ett par bilder av felgene. Trur nok at kvaliteten på disse skal være ok. Det er originale Bmw felger som er produsert av BBS. De er to-delte som er skrudd med titan skruer og høyglanspolert kant.
Chris A Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Dem såg meget pene ut, M-blå! Spent hvordan det blir med tanke på stivhet og sporing! Lykke til!
m-blå Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Da har jeg fått dekk og montert 20 tommerene på bilen. Ble meget fornøyd. Ingen subbing, ingen sporing og mindre støy enn med 19 tommerene. KJEMPEFORNØYD!!!!!! Gjorde om mitt valg med bakdekk til 275/30-20" og er glad for det. Legger med ett bilde som viser at kun ett hårstrå går mellom dekk og hjulbuen når bilen legges ned på luftfjæringen. Den dumme takboksen på bildet er kun lånt og måtte til for og få hjem kone,tre unger og bagasje + 4 20" felg. Kan si bilen ble bra fullt opp.
EirikL Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Lekkert! Og du har jo litt gummi rundt felgen i tillegg, så det ser ikke så ubehagelig ut som det fort kan gjøre hvis man skal tyne for store felger på bilen, hvis du skjønner hva jeg mener
Steffan C Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jadda, dette ble drit flott . Og jeg kunne godt tenkt meg de gamle hjula dine
Saltkjelen Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Se der ja. Style 101 er helt vanvittig lekkert og passet bilen som hånd i hanske. Har du justert ned bilen via nivåreguleringen?
m-blå Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Se der ja. Style 101 er helt vanvittig lekkert og passet bilen som hånd i hanske. Har du justert ned bilen via nivåreguleringen? Takker for alle kommentarer osv....Til Saltkjelen: Kan tro jeg har studert bildene av din bil med toora felgene, de er lekre. Bilen min er ikke senket, kun m-sport understell.Men ser mye lavere ut nå pga. større rulleomkrets på hjula som fyller mer ut i hjulbuen. Valgte og gå for 255/30-20" foran og 275/30-20" bak for og ha litt mer gummi. Fungerer strålende . Bilen er mer behagelig og kjøre nå enn den var med 19". Har nok noe og si at det er bedre kvalitet på dekka på 20 tommerene.Skal prøve og få tatt noen bilder i kveld, men venter på at han som jeg har lånt takboksen av kommer hjem. Vil ikke ha den med på bildene.Skal reise offshore i morgen, så satser på at jeg får knipset litt i dag.
E.H.D Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Det må du være fornøyd med. Synes det så meget flott ut iallfall, skal bli spennende å se i virkeligheten. Er det Kumho dekk bak? Det er ikke sikkert de er så mye smalere enn de du hadde tenkt å ha, for jeg tror kumho'ene er ganske "feite", mens Sessanta dekkene har mer avrundet sidevegg.
m-blå Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Stemmer at det er Kumho dekk bak ja. Får ikke de andre dekkene før etter at jeg har reist, så jeg fikk prøve disse og kan bytte hvis jeg ikke er fornøyd. Syns de virker veldig bra...lite støy og sitter godt på våt vei. Her er noen flere bilder:
caaatooo Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Dette så meget bra ut, m-blå! Virkelig et kledelig felgvalg til E60/E61 Og 20" er "akkurat passe" til disse bilene
m-blå Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Ville bare gi litt info her at mine M6 felger har jeg solgt altfor billigt til en nabo. Fått mange pm på de, så synes det var greit og gi beskjed her.
m-blå Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Lekker nybil! Hvilke felger hadde du på E39`n? Takker. Felgene jeg hadde på E39`n var RH X-rad 8,5 og 9,5x19" Passer meget bra til E39 synes jeg
Deep Dish Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 De felgene passet perfekt til bilen. Du gjorde absolutt det rette valget.!
hylle Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 M6 felgene fulgte med da jeg kjøpte bilen og er ikke originale. Heldigvis er det kopi felg av bra kvalitet, finish. Er i grunnen like greit at det er kopi siden kona også kjører bilen av og til. (ikke så dyrt med ny hvis hun skal "kline" seg inntil en fortauskant). hheehe, det e bra du stole på damå di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå