Akams Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 På vei fra Tyskland as we speak, gleder meg som en unge Det er en 525D. 2005 mod M-sport med masse utstyr
E.H.D Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Denne så jo råstilig ut, spesielt interiøret Er det manuell gir
Akams Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ja er veldig spent på å se interiøret, har jo kun sett bilder av den:p Manuell ja
SuperGaute Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Flott bil du har kjøpt! Kosta sikkert flesk!
Gunnar Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Lekkert! Men på vei fra Tyskland - er ikke det der norske prøveskilter?
Akams Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Det var selvfølgelig norske skilter.. Den var på vei fra drammen=) Uansett så har jeg fått bilen nå, må si jeg er veldig fornøyd med den. Veldig fint interiør ja=) og mye snaxy utstyr.. Etter å ha montert på vinterfelgene på bilen fikk jeg feilmelding om punktering på i-driven, noen som har opplevd det samme?
Henrik K Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Det var selvfølgelig norske skilter.. Den var på vei fra drammen=)Uansett så har jeg fått bilen nå, må si jeg er veldig fornøyd med den. Veldig fint interiør ja=) og mye snaxy utstyr.. Etter å ha montert på vinterfelgene på bilen fikk jeg feilmelding om punktering på i-driven, noen som har opplevd det samme? For det første - nydelig bil med flott interiør! Når det gjelder meldingen om punktering, mener jeg å ha lest at dette er ganske normalt ved skifte av hjul (ulike dimensjoner etc) og ved fylling av luft. Har med rotasjonshastighet på hjulene å gjøre. Det skal gå an å nullstille dette i i-driven. Sjekk manualen.
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Etter å ha montert på vinterfelgene på bilen fikk jeg feilmelding om punktering på i-driven, noen som har opplevd det samme? Dette er helt normalt. Dette må du regne med å få ved hvert hjulskift og når hjulet punkteres eller du har for lite lufttrykk. Du nullstiller dette enkelt på egenhånd via iDrive.. Press ned iDrive hjulet -> Vri deg ned til kjøretøy innstillinger -> Gå inn på den og bla deg til høyre på den øverste menyen -> Klikk på noe som heter RPA -> Stopp bilen, men la motoren gå -> Trykk på "set tyres pressure", yes.
mINKEN525 Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 snasen bil med rett farge, og fint interiør. Gratulerer.
JoeNasty Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Sinnsykt vakker og stilig bil!!!!Har lyst på e-60 jeg og,men fortsatt litt for dyrt for min del. Avslører du hvor mye man må ut med for noe sånt drømmeobjekt da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå