Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Såklart måtte de vise Z3 Coupé'n med stålfelger og at bilen var skitten. Herregud skal man kåre stygge biler må man jo kåre dem når de er helt rene og har på sommerfelgene. Dessuten har den en bulk bak ved lyktene! Z3 roadster og Z3 Coupé er etter min mening kjempefine biler og langt ifra stygg!

De kunne heller ha brukt et vanlig eksempelbilde, bilen er jo RÅ:

LB_BMW_Z3_Coupe_97820g.jpg

Skrevet

Det er vel en litt elsk eller hat type design.. personlig elsker jeg den. Hadde prisen vært litt lavere vet jeg hva jeg hadde kjøpt. Cab'en liker jeg ikke.

Skrevet

Kunne ikker vært mer enig med nettavisen. Z3 ser helt forferdelig ut. Rett og slett en helt utrolig stygg bil. Amc pacer'n derimot er jo helt rå. Kunne tenkt meg en sånn.

Skrevet

Hvis Nettavisen først skal gjøre noe så idiotisk som å finne frem til tidenes styggeste biler (smak er som kjent subjektivt) burde de iallefall ha funnet frem til et par av de virkelig lite elegante BMW´ene... som f.eks Z1 (1987-91) og 2000 CS (1965-68 ).

Skrevet

Z3 Coupe ser utvilsom noe merkelig ut i fra enkelte vinkler, men stygg... neh.. :lol:

Dinside hadde derimot en artikkel "verdens mest sexy bil" i dag - og der kan jeg absolutt være enig med dem..

2550723.jpg

Skrevet
Z3 Coupe ser utvilsom noe merkelig ut i fra enkelte vinkler, men stygg... neh.. :lol:

Dinside hadde derimot en artikkel "verdens mest sexy bil" i dag - og der kan jeg absolutt være enig med dem..

2550723.jpg

Mmmmmm... Nye Alfa Romeo'en er nyyyyydelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...