ESveen Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Ser det har dukket opp flere små bimmers treff i forskjellige landsdeler/byer. Er selv med på Trondheimstreffene og jobber iherdig med å oppdatere sidene med info om neste treff. Problemet med disse treffene er at folk ikke får med seg informasjonen i tide, mye fordi treff-linkene forsvinner langt nede etter ett par dager på "annet bil og motorprat" linken. Kunne ikke disse linkene sammles i en egen link under diskusjonsforumet? Virker som det er stor inntresse rundt disse treffene. Det ville iallefall hjelpe oss som prøver å oppdatere linkene. Håper du får med deg denne Gunnar, (eller Admins).
Chris_325iM Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 hadde det ikke vært enklere med en egen "treff Avdeling", slik at trådene for treff ikke faller bort i alt annet her inne på annet bil og motorprat forumet?
Frode D Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 hadde det ikke vært enklere med en egen "treff Avdeling", slik at trådene for treff ikke faller bort i alt annet her inne på annet bil og motorprat forumet? Det er det smarteste jeg har lest her inne idag! Er det mulig å få laget en egen avdeling for treff, Gunnar?
///Lasse.B Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 da hadde jeg kansje fått med meg hva som skjer rundt om god ide.
ESveen Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Var det jeg prøvde å si egentlig. En egen link sammen med Teknisk, Annet, kjøp og salg osv. Alle disse ligger under diskusjonsforum-linken til venstre på forsiden.
Fredrik Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Dette er en meget god idé, men vi kan dessverre ikke "merge" tråder som allerede er opprettet. En mulighet er å evt. sette denne tråden som prioritert og så evt. kopiere inn hovedtekstene (topic´ene) fra de andre aktuelle trådene.
Sir Hofstad Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=715539#715539 Grunnen til at jeg legger ut spørsmålet igjen, er at det ikke skjer noen ting. Hadde det vært noe futt i bimmers.no "ledelsen" hadde disse treffene fått egen post. Og jeg tror kanskje utviklingen med treff osv skaper større interesse og engasjement for BMW som kanskje var meningen med å opprette bimmers.no i utgangspunktet, eller tar jeg helt feil? I alle fall er det nå etablert treff, og ønske om å få i gang treff, over nesten hele landet. Men å sitte å bla igjennom x-antall sider osv for å finne nye innlegg er tungvint. Serveren er heller ikke noe flink på å oppdatere brukerne av tråden når det er blitt mange innlegg... Og det er så enkelt at det bare er å ta kontakt med trådstarter så vil han sikkert sørge for å legge inn ny tråd i en ny post...
awt Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Jeg mener at det bør være en egen forum-kategori som omhandler treff og andre relaterte hendelser. Jeg tror det kan bli litt mye rot med en sticky-tråd som skal omhandle alle treff, da denne må ryddes i relativt ofte etter om treffe har vært eller ikke, hvor de skal være etc. Det blir også en god del jobb for den stakkars trådstarteren, som kanskje ikke syns det var så gøy likevel etter noen måneder, og derfor begynner å slurve litt.
Hyggmaister Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Enig i egen "treff og arrangement"-avdeling på forumet!
anders87 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Enig i egen "treff og arrangement"-avdeling på forumet! Hadde ikke vært dumt det egentlig, istedenfor og søke etter all mulig slags tråder (og som kanskje ikke finnes engang..) om eventuelle treff som skjer.. Vet det ikke er "bare bare" for moderatorene, men det er hvertfall en god begynnelse? Or am I wrong?
vetu03 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Dette tror jeg ikke hadde vært dumt nei.. Hadde da vært mye enklere å følge med. Og du ser jo fort om det er lagt inn noen nye treff eller noe når du er inne på diskusjonsforum linken hvis det en dag er 7 tråder og en annen dag er det plutselig 15. Så dette tror jeg hadde vært noe;)
majuz Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Må nesten si meg enig i at dette forumet trenger en treff og arrangement avdeling.. Kan ikke se noe negativt ved det iallefall. Og burde vel være rimelig enkelt og opprette? Burde vel kanskje utarbeides noen retningslinjer men, det får sjefene ta seg av
ESveen Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Kommer vi ikke noe lengre med dette forslaget? Hvis det blir problemer med å flytte trådene i en ny avdeling, kan vi godt opprette nye tråder. Dette letter som sagt arbeidet med å oppdatere trådene før hvert treff.
MERN Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Enig med folket i tråden her.. Hadde vært strålende å fått opp en treff og arrangement samle kategori på forumet her!! Det hadde gjort det mye enklere å følge med på treff og happenings som skjer blant bimmers folket rundt om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå