Torek Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Kjørte ut i 140km/t, endte med brukket nakke. Var det deg det der ja. Jeg hadde tenkt å kjøpe den bilen der jeg også, men da kom du meg i forkjøpet Håper alt går bra med deg! Biler kan erstattes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Gikk bra med meg ja, hadde et stillas rundt overkroppen i 3 mnd med 4 bolter skrudd i kraniet. Men er frisk som en fisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Utrolig hva legene får te i dag. Er imponert over at de klarte å lappe sammen beinet mitt jeg og det var ikke såååå skada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 er ikke kræsjet, men hadde vel vært like bra!?når jeg hadde den: etter ny eier: Minner meg om noe annet som skulle vært kondemnert før modifisering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ikke min BMW men den er jo skadet og det er IKKE en 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 ingen flere:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Jeg dunket min her i vinter. Her er noen bilder av det ... Også under arbeidet og og fikse: Og ferdig. Og ja, frontfangeren skal byttes så den blir skikkelig hel. Må bare finne en fanger som ser ok ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Ikke min BMW men den er jo skadet og det er IKKE en 3 serie Ser ut som det har brent godt inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Var ikke mye igjen der nei, en ting jeg har lagt merke til er at det har blitt veldig mye bra BMW vrak hos den lokale høggern, det står mengder av BMW med bra deler, så blant annet denne 525`n med 4 fine vinterhjul, så hvis det er noen som trenger noe spesiellt så kan jeg sikkert være behjelpelig med å skafffe deler, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 hvis det er noen som trenger noe spesiellt så kan jeg sikkert være behjelpelig med å skafffe deler Jeg trenger en frontfanger til en E32, og muligens noen sommerfelger. Er det noe slikt der da tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Det står en E32 her , kan sjekke om det er noen frontfanger på den i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Det står en E32 her , kan sjekke om det er noen frontfanger på den i morgen jeg Supert, gjør det og kontakt meg. Sjekk farge og tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 hive ut noen bilder av rullen min også da kanskje det har jeg ikke gjort enda kom jeg brått på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Bilen til mamma, jeg er 16 år Subba en lyktestolpe etter et par leie kontraer. 3 dumme ungdommer som var ute etter spenning en sen lørdagskveld, endte i en dyr affære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå