opasb Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 får henge meg på cedes bulkinga her da dette skjedde sist onsdag.. sklei med fronten i autovernet... må ta det på kaskoen da takstmannen sa det ble mellom 20-30 k og få reparert... (xenonlykt er ikke billig) da har jeg fått takst.... 59 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 comboen ut på tur.. gikk bra med meg da.. http://vestnytt.no/nyheter/innesperra-e ... pa-bildoy/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 joda kunne gått bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 joda kunne gått bedre Drøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ellers alt bra med meg. Glad en kjører 7ern når lastebilene ikke overholder vikeplikten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Lastebilen som trykket inn siden og? Ser ut som E38 er en solid konstruksjon å befinne seg i ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 frustrerende Bra det gikk bra med deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Har krasja en E39 og blitt påkjørt i en E46, begge var mine biler.. Fekk kun bilda av 328'n til å funke her.. Før: Etter: bilen som traff stoppet ganske langt ifra meg kan du sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jørgen-Fastbmw: Hvordan har du kun lys i "fjernlysene" Det er vel for sterkt lys til å være parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Haha, jøss. Hvor stort er det hullet i veien egentlig Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Heh, er ganske dårlige veier her på vestlandet neida.. er skille mellom gangvei og hovudveg det der, er ca 1.5 m djupt.. Roger bildet er tatt med eit kamera med veldig sein lukkertid, så alt lys som blei fanga opp, blei ganske forsterka kan en sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hvordan havnet du nedi det hullet der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Om du ser på det nederste bildet eg postet, så står den kvite renaulten midt i veien langt nedenfor der bilen min ligger.. Eg hadde bremsa ned og skulle svinge til høgre inn mot byggefeltet.. Han kom oppenifra (på hovudvegen) og greide ikkje den slakke høgresvingen sin, og braste rett inn i sida mi, og fortsatte nedover veien med knus forstilling.. Bilen min snurret 180 grader når renaulten traff meg og for med rævva ned i det store hullet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ser ut som E38 er en solid konstruksjon å befinne seg i ihvertfall. Det stemmer VS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Det står en E32 her , kan sjekke om det er noen frontfanger på den i morgen jeg regner med du snakker om røsnes. har sett en E32 der. men vet du hvorfor de sier de ikke har den svarte E38`n jeg har sett der og som en kammerat har plukket deler av før. har spurt etter den bilen der 3 ganger. hver gang sier de de ikke er der. og kammeraten min var å plukket deler etter jeg var å spurte den siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå