Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde et lite uhell på lett-mc for noen år siden, noe jeg syntes var veldig synd med tanke på alt arbeidet jeg hadde lagt i den. Den ble plukket helt i småbiter for restaurering 2 ganger før jeg i det heletatt rakk å ta den i bruk, den ble ganske strøken tilslutt. Jeg fikk som 16 åring lappen og den rakk jeg å ha i ca. 4 timer før jeg klarte å kollidere med rumpa til en pickup, som måtte bråbremse for å slippe frem en som ikke overholdt vikeplikten sin.

Slik så sykkelen ut før kræsjen:

zzz21.jpg

zzz59.jpg

zzz85.jpg

zzz871.jpg

zzz58.jpg

Bilde11461.jpg

Slik så den ut etter kræsjen:

Bilde1154-1.jpg

Bilde1150.jpg

Bilde1427.jpg

Bulkene dere ser i tanken er avtrykk av ræva mi, i tillegg traff den ene leggen min en bolt og det resulterte i et lite arr jeg har. Det ble skader for ca. 60 000,- på pickupen og sykkelen min ble kondemnert. Den ble rammeskjev, styret ble bøyd, ene felgen ble skjev ++.

Det ble litt mange bilder, men la gå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bane rigget E36 M3 som ble kræsjet i stor hastighet på Nubergring 22.10.09

Dette er ikke min bil, men syntes at denne var såpass ille at den fortjente å bli lagt ut :)

Det skal vel også legges til at alt gikk bra med sjåføren :D

The BMW E36 M3 crashed during a trackday at the Nurburgring’s Nordschleife track, also known as the "Green Hell"

9k7t1z9jsru6j3nz6i9i.jpg

n331j7e33i3jrj0xuvxg.jpg

gkco52lauznc9g6hkw39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før:

zuqriqdmyl2pd383lvc0.jpg

Utforkjøring pga. underkjøling hoppet inn i en garasje av betong og resultatet:-(

etter:

596wvaws77zgeblhn0mp.jpg

Så ut som en pen E34 det der... Det rareste av alt er jo at noen har vært der og satt på M-powerklistremerke i frontruta ETTER at du kræsja! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før:

Utforkjøring pga. underkjøling hoppet inn i en garasje av betong og resultatet:-(

etter:

Så ut som en pen E34 det der... Det rareste av alt er jo at noen har vært der og satt på M-powerklistremerke i frontruta ETTER at du kræsja! :lol:

Mhm, stemmer, den var jo død, så hvorfor ikke ødelegge den med litt klister og diverse :gunfire:

neida, det ble vel satt på ett par dager før smellen, ikke at det var en forbedring men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to kompiser som havnet i en kjedekolisjon natt til nyttårsafta! satt selv på i merca! vi kjørte i ca 20 ned en isette bakke da det kom en rexton kom i 30 km/t (sier føreren selv) og kjørte i merca så ble dyttet inn i bmwen! vi tror han har hatt litt større fart!

rextonen! ku fangeren tok meste av smellet hos han!

bxyby9ggk4ef1yfigu12.jpg

merca! temelig knust!

jl3jwwdfrj0ysmapv90i.jpg

1ucgryma9r572mlyfy8a.jpg

fju4ab5ru0zd1e6mm5al.jpg

bmw en, skade på eksos, bakfanger og bakluke

ecfkttihsbdlh77fb873.jpg

heldigvis ingen personskader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræsjet i 1995 da jeg hadde hatt lappen i to måneder. Jeg kjørte den hvite toyotaen (1,6 D....0-100 på tre kvarter). Kræsjet imidlertid med en ganske fin E30 318i. Hører med til historien at sjåføren i BMW'en hadde drukket da, kom i høy fart på feil siden gjennom en sving, rakk ikke å bremse engang før det smalt.

Men det gikk bra med alle. Han andre sjåføren hadde riktignok noe ryggtrøbbel etterpå, men tror det ordnet seg.

hb5rrssyqdr6lgjk4w5k.jpg

3k7e127mi0bbbqh8mede.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilder av en M5 touring noen jeg kjenner knerta. Det ble dyrt..

En E61 M5? Hehe, ble den kondemnert?

Nei, men den ble reparert for rundt en halv mill. :shock:

Bilen var bare noen uker gammel og verdt over 2...

Tuller du! :shock: Blei den ikke kondemnert? Sånn som den så ut :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...