Superbeetle Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg er interessert... Men vil vente litt til det er blitt mer vår i luften.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Enig i det, greit å få på sommerfelgene først. Men, greit å bestemme når og hvor og hvem som kommer, så det ikke bare blir to stk som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Samma her.. Venter på sommerfelger og snøfrie veier nå så er jeg klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 stemmer for en liten cruising nå snøen forsvinner og solen har overtaket! Må bare få norske skilt på z4 en først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Dette hørtes interressant ut, men skulle ventet en stund til det er litt varmere i været... (Og til jeg har fått fikset hjulbuene + diverse karosserigreier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Må vente på innerdelen til bakfelgen min + eg må bli ferdi med lakkering av felgene. Mangen som reiser på vårmønstringen på lagunen i begynnelsen av mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Så lenge jeg er hjemme, skal jeg på vårmønstringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Noen som vet datoen? Var der med corradoen i fjor, får håpe vi er like heldig med været i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Kristi himmelfartsdag iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Får ta å vente til sola skinner, så kan det heller fikses noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Kristi himmelfartsdag iallefall som er 1.mai i år og folk blir derfor snytt for en fridag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 har ikke di fleste fått på felgene nå da hehe er klar for et treff eg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Nope.. Har ventet over 4 uker på de.. Men de kommer neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 klar for treff i helgen nå jeg nettopp kjøpt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Kristi himmelfartsdag iallefall som er 1.mai i år og folk blir derfor snytt for en fridag Juks og fanteri.. ifjor var det jo på 17.mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå