Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier, så lurte jeg litt på om det er noen her inne som har erfaring med akkurat dette?

Jeg og fruen har vært innom den lokale bmw forhandleren og sett litt på 5 serien. Ble ganske imponert over størrelsen på bagasjerommet, men er det stort nokk til ei barnevogn.....

At det står i spesifikasjonene at bagasjerommet er på 520 liter sier meg lite. Takker for svar :)

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg har ein e34, og den har egentlig ganske stort bagasjerom. Men problemet me sedan e at det e for lavt mellom gulvet og lokket. Så du bør iallefall ha ei barnevogn du kanskje kan demontere litt, som f.eks hjul og understell. I min bil har eg plass til ei sportsvogn men ikkje noe stor vogn med lufthjul eller bag. Så det kommer vel egentig mya ann på vogna og vil eg sei.

Lykke te. :D

Skrevet

Hei! Dette dilemmaet stod jeg og overfør! MEn du skal ikke uroe deg, det plass til barnevog i den. Men i skiftet ut den gamle vognen med teutunia mistral, da er det faktisk plass til andre ting ved siden av.

Denne vognen legges i hop på 5 sec, du slipper å fjerne noe av/på den for å få den inn i bilen (e60).

Så lykke til!

Skrevet

Ja her var det jo bare positive svar å få tilbake :D

Tok med meg målbånd til bmw forhandleren i dag, men bilselgeren insisterte på at jeg måtte kjøpe ei stasjonsvogn som sto til salgs. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var langt unna fra å kjøpe meg ny bill i dag, men det var en indre stemme som sa at jeg måtte tenke meg godt om.

Her er forøvrig link til bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Saken er vell den at jeg etter noen kjappe søk på finn.no fant tilsvarende biler til 40.000 - 70.000 billigere. Skal bli spennede å høre hva de sier når jeg henter bilen til prøvekjøring i morgen.

Skrevet

Ser ut som en pen bil, men jeg ville tenkt meg nøye om hvis du skal handle deg en sort bil. Jeg hadde en sort E60 og angrer ikke et eneste sekund for at jeg gikk over til sølvgrå E61. Ellers er 520d en mer eller mindre ganske hurtig bil. Den drar godt er svært økonomisk. Gi oss gjerne linkene til de andre 520d'ene du har funnet som er lavere - så kan jo vi hjelpe deg litt med situasjonen din.. :)

Skrevet
Ser ut som en pen bil, men jeg ville tenkt meg nøye om hvis du skal handle deg en sort bil. Jeg hadde en sort E60 og angrer ikke et eneste sekund for at jeg gikk over til sølvgrå E61. Ellers er 520d en mer eller mindre ganske hurtig bil. Den drar godt er svært økonomisk. Gi oss gjerne linkene til de andre 520d'ene du har funnet som er lavere - så kan jo vi hjelpe deg litt med situasjonen din.. :)

Hva mener du?

Ja, svart er den fargen som krever mest vedlikehold for å holde pen. Men når man først har en bil som er pen i lakken, er svart uten tvil en av de peneste fargene.

Ja, så har man hvit da, som er min favoritt. Og det lenge før denne mote greia som har kommet siste året. Jeg har grå bil idag, riktignok ikke lik nyanse som din, men hadde utvalget vært større her til lands, hadde ikke bilen min hatt den fargen for å si det sånn.

Skrevet

Vel, nå har jo jeg knikket og gnuet på en sort E60 i omtrent 4 år. Det var mer eller mindre nok for meg. Jeg er helt enig i at det ikke fins noen penere farger enn svart når den er ren, nypolert og pen i lakken - men å ha en svart bil så strøken er desverre ikke mulig her til lands. En ripe her, en ripe der. Det syns imidlertid ikke så godt på en sølvgrå bil. Jeg er hvertfall ikke i tvil neste gang jeg skal handle bil.. ;)

Og jeg syns nå at en sølvgrå bil med tonede ruter, skikkelige hjul og et senkesett er svært pent jeg da.. :)

csjd5r96olgya2pkzmuk.jpg

Skrevet
Gi oss gjerne linkene til de andre 520d'ene du har funnet som er lavere - så kan jo vi hjelpe deg litt med situasjonen din.. :)

Takker for den hjelpen jeg kan få jeg :D

Første bilen jeg fant var denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs

Virker nesten identisk med den jeg fikk tilbud på, bortsett fra rattet.

Denne likte jeg svært godt:

Riktig nokk uten sportsinteriør.

Her er en bil til samme pris:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Men dette er en 525 med lavere km stand....

Og her er en, men med manuellgir da (100.000 billigere):

Ellers så er det jo litt sedan på markedet, som er enda rimeligere.

Kan jo også nevne at jeg fant noen små riper i lakken rundt om på bilen, samt at det så ut som at noe har tatt borti sideskjørtet på høyre sida bak.

Og en ting som irriterte meg var at det ikke var hengerfeste på bilen :?

Skrevet
tror du får en barnevogn i den bilen.samboeren min har 520,98 mod.og den får man plass til en barnevogn i.

Barnevogna vi skal kjøpe heter visst emmaljunga, ikke at jeg har så forferdelig med peiling på barnevogner, men denne skal vist være 51cm høy når den er sammenlagt. Så det går vell sikkert bra da :D

Skrevet

En del flotte biler her ja! Men veldig foskjellige priser! Diff. 100.000. Først og fremst ville jeg satt meg en maks pris med litt slingringsmon :-) Hva utstyr du må ha, og utstyr du syns er kjekt å ha. JEg mener det er et must med automatgir på slike biler, hadde ikke vurdert manuell. Husk at fra 2006 er det startknapp og jeg tror bremsene er forbedret, dette vet saltkejlen helt sikkert. Så ville jeg spurt meg selv trenger jeg touring, sedanen er rimeligere og etter min mening bedre å kjøre, pluss man slipper en stor åpen coupe (smak og behag, bagasjeromsplassen i nye 5-serie er meget bra som sagt jeg har ikke problem med våres vogn (lengre turen må man vel ha skiboks anyway med barnevogn ati). Enig med saltkjelen med tanke på sølv, men det ringer ingen tvil om at sort er flott!

Skrevet

Styr unna såkalte kombivogner som også kan brukes som sportsvogn når barnet blir større. Har en Simo kombi, og den må demonteres i fillebiter for å gå inn i min e39 sedan. Den vognen får ikke være med på biltur lenger.

Tror ellers at det skal gå greit med barnevogn i en e60. Den har større og dypere bagasjerom en på e39.

Skrevet

Rene barnevogn tråden dette! Kjøpt teutunia :-) Enig med BRIO, kombi vogn må man og ha med seg verkstøykasse til demontering av vognen og.

Skrevet

Barnevogna vi skal kjøpe heter visst emmaljunga, ikke at jeg har så forferdelig med peiling på barnevogner, men denne skal vist være 51cm høy når den er sammenlagt. Så det går vell sikkert bra da :D

Vel, jeg hadde kjøpt ny E90 så skulle to bli tre...

Vi prøvde med barnesete og vogn baki, men hjul måtte av og det var generelt trang og jævlig.

Så jeg gav pokker, og kjøpte meg en bruksbil (530Dat)

Den rommer det meste, men vi har samme vogn som du skal ha deg, og den er konge den, men krever sin plass, så var jeg deg ville jeg krøpet til korset og gitt gass på en touring med en gang, så slipper du å rive deg i håret hver gang du skal ha vogna inn og ut, riper og slikt er ikke festlig!

:roll:

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...