Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke lov og legge noe i settet mellom festet og setet, eller? md tanke på barnets sikkerhet!

Isofix ellers er vel meget bra vil jeg tro, det fordyrer jo en stol mye, pluss basen står igjen. Denne og må jo ut visst andre skal sitte på, ellers vil jeg anse dette som svært praktisk. JEg har i min men har ikke brukt dem enda.

Når barnet vokser forbi den stolen vi har nå, blir det Recaro Barnestol for vår del.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er vel ikke lov og legge noe i settet mellom festet og setet, eller? md tanke på barnets sikkerhet!

Isofix ellers er vel meget bra vil jeg tro, det fordyrer jo en stol mye, pluss basen står igjen. Denne og må jo ut visst andre skal sitte på, ellers vil jeg anse dette som svært praktisk. JEg har i min men har ikke brukt dem enda.

Når barnet vokser forbi den stolen vi har nå, blir det Recaro Barnestol for vår del.

Var på besøk til et vennepar i dag. De hadde isofix i sin nye avensis.

Dette virket rett og slett bare genialt :D

Nå er det ikke så ofte jeg har med meg full bil, men om det skulle være nødvendig, så var det utrolig fort gjort å fjerne basen.

Det systemet de brukte heter maxi-cosi, og kostet rundt 1500 for stol og 1500 for basen, syns heller ikke det var så ille jeg :D

Skrevet

Var på besøk til et vennepar i dag. De hadde isofix i sin nye avensis.

Dette virket rett og slett bare genialt :D

Nå er det ikke så ofte jeg har med meg full bil, men om det skulle være nødvendig, så var det utrolig fort gjort å fjerne basen.

Det systemet de brukte heter maxi-cosi, og kostet rundt 1500 for stol og 1500 for basen, syns heller ikke det var så ille jeg :D

Vi har det samme som det du nevner her, mht base og stol merke, kan skrive under på at basen er hvert hver eneste kr, gjør det så mye lettere enn å ikke ha base!!!

Vi har ikke isofix dessverre, det er ikke noe must mht base.

8)

Skrevet

Tenker vi kommer til å satse på maxi-cosi saken der ja :D

Skal egentlig hente bilen i morgen, MEN jeg må i militæret en liten tur, og naturligvis må jeg møte opp klokken 08.00 på onsdag sånn at jeg må reise fra Kristiansund på Tirsdag for å rekke det i tide.

Er det ikke typisk :roll:

Skrevet

Dette kommer til å bli knallbra, Gjernes.. :)

De dagene du evt. skal være borte kommer til å vare i en evighet når du vet at det står en slik bil å venter på å bli hentet. Er en stor følelse og ikke minst glede når man trer inn dørene hos bilforhandleren og bilen står der nyshinet og klar for levering.. Glemmer aldri dagen jeg hentet min hos Stenshagen hvor det stod flere selgere rundt og tok oss i mot med blomster og fortalte hvor fin bilen hva og hvor mye de gledet seg til å ta den i innbytte den dagen det skulle være aktuelt.. :D

Skrevet
MEN jeg må i militæret en liten tur

Archery111? :weirdwalkingthing:8)

Får jeg sett bilen med nye sko i september på Setnesmoen da :wink:

Hehe, nei Åndalsnes ble for nærme, måtte på Sørlandet 17 1/2 time reisetid med buss og tog fra Oppdal.

Skulle bare levere nevrologisk legeattest.

Så nå er jeg endelig hjemme igjenn.

Satser på å få renska og støvsugd gammelbilen tidlig i morgen, så får jeg hentet nybilen på vei til jobb :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...