Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehhe :) ALLE hadde samme tanker som meg anngående stolene!!

men bilen er RÅ!! STOLENE der koster sikkert like mye som ett komplett M5 intr......

og det er jo en HELT annen verden med M :)

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stolene er jo en option fra Hamann, så hva er greia? Det er jo ikke noe han har kjøpt på Mobilsentrum.

Er forøvrig Porsche GT3 stoler...

Spiller vel ingen rolle om stolene er enn option fra Hamann, kongen eller fretex.. De ser jo like jævelige ut og passer like lite inn i bilen.. :roll:

Skrevet
Km.stand: 58000

Og så er der byttet motor/turbo og kat????

Kjørt som et svin eller?

Man må ikke ha kjørt svin for att en motor skal gå istykker.. Mine foreldre måtte bytte en motor etter ca 20`km på en Audi de hadde en gang, og de kjører ikke akkurat som noen svin. Noen ganger er man bare uheldig.

Stolene syntest jeg er skikkelig tøffe, men blir selvsagt litt feil i denne bilen.

Skrevet

Alle kan ikke ha lik smak nei og takk gud for det. Er mye forskjellige meninger her,og det må jo folk ha lov til. Jeg eier bilen og er stor fornøyd med den, og har bare fått positive tilbake mld både utv og innv. Jeg syntes det er bedre en vanlige kjedelige comfort stoler. Hvorfor ikke prøve noe som ingen andre har gjort før, kjedelig å se like biler hele tiden? Og bilen er ikke grise kjørt med.... Er i alle fall en på siden her som har tenkt annerledes og kommet frem til at det er turboen som muligens er gåen og har dratt olje inn i motoren, og det stemmer. Tviler på at bmw hadde tatt det på garantien ellers, og det er autozentrum som har gjort jobben så det er ikke noe tull og alt er gjort ordentlig. Jeg respekterer folk som har en annen smak, men husk at alle har ikke samme smak som dere heller, og de syntes kanskje ikke at bilene deres er de feteste heller?? Lykke til videre med prosjektene og ev. nye biler..

Skrevet

Rå bil, ingen tvil om det.

Når det gjelder setene er jo de i seg selv rå (carbon), men de passer ikke i en sedan med helt andre bakseter.

Skrevet

Joda, klart det er en smakssak... Hvis jeg eventuelt hadde vært deg ville jeg tilbydd kjøper og skrevet i annonsen at gamlesetene medfølger.. Jeg tror bilen ville ha blitt mer attraktiv av den grunn. Den ville hvertfall blitt det for mitt vedkommende om det var jeg som skulle ha kjøpt meg ny bil igjen.. ;)

Skrevet

Man må ikke ha kjørt svin for att en motor skal gå istykker..

Noen ganger er man bare uheldig.

Stolene syntest jeg er skikkelig tøffe, men blir selvsagt litt feil i denne bilen.

Word.

Ellers tøff familiebil..

Skrevet

Fet bil! Men har to ting å utsette på den..

automatgiren og er skeptisk til setene. Syns ikke de var pene og de såg ikke så altfor komfortable ut..

Skrevet

Jeg ville hatt den bilen med automat tror jeg.. var tøff bil med fin farge ihvertfall. Satt på en 525dA her om dagen, føltes utrolig behagelig ut, den hadde fin flyt.

Skrevet

Sitter med en følelse av at det drar noe inni gamperævva med den motoren! Men blir det ikke litt ukomfortabelt med 25-profil på de svære tønnne?

Setene passa ikke helt nei... Burde satt inn M5 merinointeriør i stedet.

Ang. bytte av motor vil jeg tro han har rast turboen som dermed har sugd olje inn i motoren og ut i eksosen. Fører i værste fall av totalhavari.

Har en bil inne på jobb nå som har rast, men han hadde ikke bytta olje på 81 000km...

:evillol: Eieren av den bilen må jo være åndsvak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...