Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få dvd spilleren i E60 til å spille av filmer?

Slenger meg på denne, siden jeg lurer på det samme 8)

Har hørt snakk i at DVD filmplatene er for tykke til at DVD skal kunne avspilles?

Det hørtes jo skikkelig teit ut da.... :roll: I min så får jeg kun fram at det er et format på cd`en som ikke støttes når jeg setter inn en film.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønsker man kunne sette inn "dobbel din" spillere i E60'en. For da hadde jeg satt inn denne: http://www.pioneer.no/no/products/25/11 ... index.html

Selv om jeg skal selge bilen! :? Får de til en fin pris på jobb, så vurderer å sette en i konebilen for der er det plass til "dobbel din".

Er dvd filmplatene tykkere enn vanlige plater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å spille av DVD filmer, men problemet er jo at det er sperret på lik linje med TV-funksjonen. Med andre ord får man kun sett på det når bilen står i ro..

Hmm ..... hørtes mystisk ut... trur ikke det går på min... Mener jeg prøvde rett etter jeg fikkk den igjen fra bavaria nå med handbrekk på og alt. Får vel prøve en gang til, det er ikke sånn at man må ha tv modulen for å se da? Den har ikke jeg tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å spille av DVD filmer, men problemet er jo at det er sperret på lik linje med TV-funksjonen. Med andre ord får man kun sett på det når bilen står i ro..

Hmm ..... hørtes mystisk ut... trur ikke det går på min... Mener jeg prøvde rett etter jeg fikkk den igjen fra bavaria nå med handbrekk på og alt. Får vel prøve en gang til, det er ikke sånn at man må ha tv modulen for å se da? Den har ikke jeg tror jeg...

Omformulerte meg litt dårlig ser jeg.. Det jeg mente var at det er fullt mulig å spille av DVD, men man må ta en oppdatering hos BMW. Jeg vet ikke hva som må gjøres, men i tilbehørskonfiguratoren til BMW er det en duppeditt som gjør at man kan spille av DVD filmer.. Men, som nevnt, den går av så fort bilen begynner å bevege seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å spille av DVD filmer, men problemet er jo at det er sperret på lik linje med TV-funksjonen. Med andre ord får man kun sett på det når bilen står i ro..

Hmm ..... hørtes mystisk ut... trur ikke det går på min... Mener jeg prøvde rett etter jeg fikkk den igjen fra bavaria nå med handbrekk på og alt. Får vel prøve en gang til, det er ikke sånn at man må ha tv modulen for å se da? Den har ikke jeg tror jeg...

Omformulerte meg litt dårlig ser jeg.. Det jeg mente var at det er fullt mulig å spille av DVD, men man må ta en oppdatering hos BMW. Jeg vet ikke hva som må gjøres, men i tilbehørskonfiguratoren til BMW er det en duppeditt som gjør at man kan spille av DVD filmer.. Men, som nevnt, den går av så fort bilen begynner å bevege seg.. :)

Aha! Da skjønner jeg, du vet ikke hva duppeditten koster? hehe... Har akkurat fått oppdatering av softwaren på hele bilen hos bavaria å det hjalp ikke iallefall.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp, Sånne vertini felger har jeg i 20" på min E60, jeg er kanonfornøyd iallefall...:)

Noen som vet om det er mulig å få dvd spilleren i E60 til å spille av filmer?

Akkurat den typen der?

Isåfall: BILDER?! :D

Jeg laget meg en egen tråd til den, den finner du her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=905391#905391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...