Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Regner vel egentlig med at speil er like på alle E6x bortsett fra M5

Om man ser bortifra M5, så er alle speil fysisk like frem til 2009-modellene, der disse fikk et litt annet design. Teknisk sett er det et skille fra og med 2006-modellene.

Samme datoer gjelder forøvrig M5-speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. knirk i dørpakninger:

Jeg har gjort ufattelig mye research vedr. dette problemet, men jeg blir stadig ikke klok av det jeg leser. Det som fungerer for noen fungerer for andre og vice versa. Jeg har forsøkt å smøre inn mine pakninger med alt fra Swissvax Seal Feed til BMWs "glidemiddel" uten at dette har blitt bra. Jeg har også forsøkt å vaske listene uten at dette har hjulpet noe. Det er direkte flaut å kjøre med passasjerer i bilen da det høres ut som et gammelt vrak av en bil - i tillegg blir man jo psykisk gal av denne knirkingen. Selv en Renault Megane fra 90-tallet er tight og fin i dørene. Jeg har desverre til overs å sitte i noen BMW som egentlig ikke har knirk i dørene, men nok om det.. :roll:

Så til det store spørsmålet; Hva er det dere har gjort med deres lister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være drittsekk...men yes it is.... Han knuste lille ruta btw...

Med fare for at jeg kan virke frekk nå.. Er det mulig.. At han ikke tok lærdom av å låse nøkkelen inne èn gang.. Jeg tror ikke at en servicenøkkel koster mer enn en 500kr eller noe engang.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd med min og. Forrige eier malte det opp igjen med lakkstift.

Er visst en gjenganger ja.

hvordan ble resultatet?

Det ble nå svart, men det er også alt.. Godt synlig hjemmemekk-rep. Vil ikke anbefale denne løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger sårt hjelp av AWT eller noen dyktige canbus folk her...

Driver å ettermonterer hengerfeste, og skal koble til canbus kabelen.

Fant denne boksen baki bagasjerommet, har ikke peiling hva den er til, men er en tvinna gul/sort kabel som går inn på koblingen. Kan jeg koble inn canbus signalet til hengerfeste med strømtyver på disse ledningene??

se3ttyelb9wu7t0vjtss.jpg

Står også at jeg bør koble fra batteriet under koblingene, kan dette slette/fucke opp det elektriske på bilen? Eventuelt hvor lenge kan man ta av batteriet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...