Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, har sett bilde av bilen hannes før så viste han hadde xenon. Når jeg tenker meg om nå så er det faktisk grådig sjeldent jeg ser disse bilene uten xenon.

 

Men uansett, slike pærer skal du ha:

attachicon.gifBMW ANGEL EYE BULBS_400.jpg

 

hva med denne typen her da?

http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-12W-V3-LED-ANGEL-EYE-BULBS-BMW-E39-E60-E65-E66-E83-X3-E53-X5-/120966358893?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item1c2a28276d&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må strekke en kabel til bakluka på E61 i tillegg.

Baklyktene er heller ikke pnp uten ettermarkedsadaptere.

Hvilken kabel er det snakk om og strekke fra hvor ? 

Har funnet org LCI lykter å tenkte å bestille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :clap:

 

Men er det bedre enn det jeg har idag? Er det mulighet for få sterkere pærer?

Du kan oppgradere til 40w:

http://www.ebay.com/itm/40W-40-Watt-LED-Angel-Eyes-H8-BMW-E81-E90-E91-E60-E63-E84-E92-E93-X5-X6-CREE-/121187938636?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item1c375d314c

 

Disse er helt ny på markedet. Sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da er det bare å sette rett i? På Audien jeg hadde måtte jeg bytte tenneren(balasten) og. Ikke bare pæra...

Hvor mange watt er det nå originalt?

 

 

EDIT

Jeg tenkte litt feil her. Jeg tenkte på vanlige xenon H8 pæra her i dette svaret.

Det er 35watt som er vanlig. Og en kan få 55watt? Selv om det er bi xenon?

 

 

EDIT2

Er det slik pære det er 

http://www.oembimmerparts.com/BMW_E60_E61_5_Series_Xenon_Headlight_Bulb_OEM_p/63217217509e6x.htm

 

Eller det slike

image_29651_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at dette har noe med saken å gjøre, men har ikke du option 752 Individual High End Audiosystem? Hvorfor tulle med et så flott anlegg i det hele tatt? Uoriginale koblinger og den slags vil etter mitt syn være svært negativt i en bil av ditt kaliber.

Sant nok, men hva gjør du når man ønsker mer lyd, og bilen er siste sjanse for å få bedre lyd og du kan spille som en vil? Lyden i bilen fra før er ok, men mangler mer trykk, og jeg er og har alltid hvert lyd freak :-)

Så dette ble en mellom ting, for å ikke ta den helt ut med ekstra sub kasse med forsterkere osv. Denne ser man ikke ifra bagasje rommet, når luka er nede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD spiller ikke CDer, for ikke edject / tatt ut / byttet CDene.

Når jeg trykker på cd i CCC menyen, står det bare "Loading charger..."

Har satt i subbben, kan det ha noe å si? Som står i bagasjerommet under bagasje gulv plata.

Der fikk jeg det til etter en del lesing på internett.

Finn et minibank kort lignede kort, stapp det inn i venstre side av spiller, og dra frem og tilbake. Da vil du finne en mekanisme som løser ut magasinet.

Dette har jeg nettopp utført på min bil, og nå spiller jeg CDer igjen via cd magasinet  \:D/

 

Se bilder

 

gallery_49930_75_219772.jpg

gallery_49930_75_1997238.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er originalbatteriet i min mors E60 fra 04. Jeg har opplevd tidligere at jeg har tappet batteriet så mye at motoren ikke orker å starte, pga at jeg hadde på lys og stereoanlegg litt for lenge. I går hadde jeg på anlegget i toppen en halvtime bare for å ha litt radio i garasjen. Den orket såvidt å starte. Blinket i lysa, viste feilmelding på body control module osv. og gikk som en dass når den startet, men ble fin etter noen minutter. Kjørte så en halvtime for å lade opp skikkelg og toppladet i natt med mikroprosessorlader.

 

Hvilket batteri skal jeg bytte til? Biltema? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalbatteri kan du bare glemme. Sikkert varta som produserer så skal BMW ha dobbelt av hva likt koster på Torshov. Blir biltema batteriet tror jeg. Har også god erfaring med de batteriene i båten.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...