Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Takker, tok et kjapt søk, så det ser greit, ut.

Da skal jeg se om jeg får tak i litt passende lim og sette i gang :)

 

 


Du kan helt fint lime på plass igjen brakketten med sikaflex eller TEC7 osv.

Ville nok tatt av fangeren så du har skikkelig arbeidsrom. Det er ganske lett jobb i grunn. Søk litt på google, ligger flere diy der ute om hvordan det gjøres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet sikkert ikke av batteriet før han begynte han der, siden han fikk så mange feilmeldinger. har vært ute med mitt et par ganger jeg også, men aldri fått feilmeldinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, varme i ratt, det vil jeg ha. har ikke sportratt selv i min, men planen er jo og skaffe dette, må bare finne med varme da :P

hvordan er det forresten og legge opp varme, må man stjele strm fra et annet sted eller ligger det klart til det når man setter på plass den brytern for og styre varmen til rattet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme trådene i sete mitt er gåent, de i ryggen fungerer og eg tenker dermed å kjøpe nytt til sitteputen.

 

 

i følge jæger var dette en grei jobb å gjøre, men en del mikk makk pga sete må ut og hele trekket på sitteputen må byttes..

 

Men de skulle ha 10 store høvdinger for jobben så eg er på jakt etter brukt eller billigere ett annet sted..

 

Skal høre med gs og koed, men finnes det flere ?

Noen som vet om noen seriøse bruktforhandlere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har leita etter delenummer til shadowline lister nå, men finner bare de nedre under vinduskanten, er det noen som klarer og spore opp delenummer på de i overkant av dørene for meg? blir matt finish.

 

også prøver jeg og finne m5 bakplate til bakluka, er det noen som har delenummer på denne? fant den på delekatalogen, men selve delenummeret på denne var tatt bort, noen som har dette?

og er det noen som vet hvordan denne skal festes? har kikka litt på bakluka mi for og se hvordan denne eventuelt burde festes uten og bli noe klokere :P

 

Delenummeret på M5 baklukeinnsatsen finner du ikke dersom du søker på en vanlig modell. Delenummer: 51138030419 ;)

 

Shadowline:

51337072883 - øvre list, venstre framdør

51337072884 - øvre list, høyre framdør

51357072887 - øvre list, venstre bakdør

51357072888 - øvre list, høyre bakdør

51217207257 - nedre list, venstre framdør

51217207258 - nedre list, høyre framdør

51227135163 - nedre list, venstre bakdør

51227135164 - nedre list, høyre bakdør

 

Alt ligger i kategori 41 og 51 i ETK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delenummeret på M5 baklukeinnsatsen finner du ikke dersom du søker på en vanlig modell. Delenummer: 51138030419 ;)

 

Shadowline:

51337072883 - øvre list, venstre framdør

51337072884 - øvre list, høyre framdør

51357072887 - øvre list, venstre bakdør

51357072888 - øvre list, høyre bakdør

51217207257 - nedre list, venstre framdør

51217207258 - nedre list, høyre framdør

51227135163 - nedre list, venstre bakdør

51227135164 - nedre list, høyre bakdør

 

Alt ligger i kategori 41 og 51 i ETK.

 

flott, da blir de listene bestilt ved første lønning, tusen takk!

 

koed klarte ikke komme med pris på baklukeinsatsen faktis, så måtte sende mail med forespørsel :P

søkte også på m5 når jeg leita etter denne, men delenummer fra den delen var tatt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåent batteri på e61'n.. 05 525dat.. Nå er det mange som mener på fjasbokji at d skal være amg et eller annet og det må pc på og masse styr.. Batteriet jeg tok ut var et "BMW"-batteri, (sikkert en annen leverandør??) og satte inn et nytt VARTA.. Bilen starter, ingen feilmeldinger etc.. Alt er som det skal..

Har jeg grunn til bekymring??? Folk snakker om brann, feil forårsaket av annet enn BMW-batteri osv... Så blir jo litt betenkt :P håper noen kan svare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal programmeres med diagnoseapparat for å opprettholde riktig ladespenning og sørge for at batteriet har optimal levetid. Er størrelsen på batteriet endret eller det er vekslet mellom AGM og vanlig batteri skal dette kodes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...