Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Man trenger ikke demontere toppdeksel og dyser for å bytte manifold...

Da vil jeg like å se du kommer til under luftfilterboksen som er ett med toppdeksel til de øverste skruene på manifolden :)

Skrevet

Det der mikrofilteret,regner ikke me det er sånn så MÅ byttest med en gang det kommer opp?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
Det der mikrofilteret,regner ikke me det er sånn så MÅ byttest med en gang det kommer opp?

Gjør det til en vane å bytt pollenfilter 1 gang i året :)

Jeg har som vane å ha full service med oljer og filter hver vår, billig forsikring i tilfelle :)

Skrevet

Gjør det til en vane å bytt pollenfilter 1 gang i året :)

Jeg har som vane å ha full service med oljer og filter hver vår, billig forsikring i tilfelle :)

Okei,ja får bestille nå :)

Skrevet
Hvor sitter mikrofilter på e61?

Under noen dekksel helt bak i motorrommet. Såg DIY video påmyoutube,såg meget lett ut å bytte :)

Skrevet

Den ene vindusvisker mekanismen min lager en klakkelyd, den tar også borte i panseret. Hører også en svak lyd når jeg svinger til venstre. Noen som har vært borte i det?

Skrevet

Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser..

Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d?

Skrevet
Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser..

Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d?

Hadde vært kjekt å vite ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...