AsconaA Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Man trenger ikke demontere toppdeksel og dyser for å bytte manifold... Da vil jeg like å se du kommer til under luftfilterboksen som er ett med toppdeksel til de øverste skruene på manifolden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Det der mikrofilteret,regner ikke me det er sånn så MÅ byttest med en gang det kommer opp? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Det der mikrofilteret,regner ikke me det er sånn så MÅ byttest med en gang det kommer opp? Sent from my iPad using Tapatalk HD Gjør det til en vane å bytt pollenfilter 1 gang i året Jeg har som vane å ha full service med oljer og filter hver vår, billig forsikring i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Det der mikrofilteret,regner ikke me det er sånn så MÅ byttest med en gang det kommer opp? Sent from my iPad using Tapatalk HD Gjør det til en vane å bytt pollenfilter 1 gang i året Jeg har som vane å ha full service med oljer og filter hver vår, billig forsikring i tilfelle Okei,ja får bestille nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hvor sitter mikrofilter på e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hvor sitter mikrofilter på e61? Under noen dekksel helt bak i motorrommet. Såg DIY video påmyoutube,såg meget lett ut å bytte Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hva er det som surkler i ac i min e-61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Den ene vindusvisker mekanismen min lager en klakkelyd, den tar også borte i panseret. Hører også en svak lyd når jeg svinger til venstre. Noen som har vært borte i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser.. Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser..Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d? Hadde vært kjekt å vite ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noen som har gjort slik med bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noen her som har prøvd 3 serie felger på 5 serie? Hvor mye må man space? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 2 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noen som har gjort slik med bakluka? Er ikke det originalt på noen? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noen som har gjort slik med bakluka? Ja, jeg. Det er min film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå