Ynot Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 noen på Sunnmøre/Møre&Romsdal som kan slette feilkoder på en E60 04 modell? er snakk om feilmelding på sensor i passasjersete, har kjøpt motstands fix, så hadde vært greit å få dette vekk..
landrange Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Har nå fått en hyggelig lyd i/fra turbo i min 2004 530d. Hyler mest ved pådrag fra bunn og opp, og aller mest ved kald motor. Det kommer også eksoslukt inn i kupeen ved rolig kjøring. Noen av dere som har noen ide? Eksosmanifold? Hvor kjøper dere den i så fall? Finnes det noen forbedret utgave av denne? Har samme problem med eksos inn i kupeen, men bare når jeg starter bilen og den går på tomgang. Merker ikke noe når jeg kjører. Fant et firma i uk via ebay som selger støpejernsmanifold som skal være forbedret. OEM, er det original? Fåes kjøpt hos GS? Noen som vet pris?
DieselMotor Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Er det mulig å bygge om til å ha angel eyes som lyser skikkelig mye? Jeg tenker på slik som F10 sine som kan brukes som kjørelys. Jeg har en E60 2004 mod pre lci.
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Facelift har ae til drl (day running light) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
DieselMotor Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Må hele lampa byttes eller bare bygge om noe enkelt?? Bytte pæra bare? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
Reef89 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Skal du ha LCI lykter foran, å du kode om, bytte ledningsnett, kutte og lodde siden ikke kontaktene passer om hverandre. Mulig det finnes kit, men det er nok endel jobb i det. Husk å søk før du poster ligger flere tråder og svar i denne tråden om samme spm. Samme gjelder om sterkere ae. Nei slike H.A rings som er på f10 osv. Finnes ikke som ombyggningskit. Dette er nok fremdeles en hemmelighet hos BMW.
fstandal Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Hei! Jeg tenkte jeg skulle få fjernet swirl-flapsene på min 525D nå og ser at gs bildeler har to typer blendeplugger. En 22mm og en 33mm, er det noen som vet hvilken jeg skal ha? Bilen er en 06 525D.
DieselMotor Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Fant denne PDF'n med koblingsskjema for M-ASK spilleren. Vil det fungere å koble sub rett på "Central bass left positive terminal" osv. ? http://forums.5series.net/attachments/e60-discussion-2/3181d1099926821-e60-stereo-wiring-diagram-b3_din_radio_casing-pdf Eller bør jeg heller bruke høy/lavnivåkonverter?
x25Touring Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Har nå fått en hyggelig lyd i/fra turbo i min 2004 530d. Hyler mest ved pådrag fra bunn og opp, og aller mest ved kald motor. Det kommer også eksoslukt inn i kupeen ved rolig kjøring. Noen av dere som har noen ide? Eksosmanifold? Hvor kjøper dere den i så fall? Finnes det noen forbedret utgave av denne? Har samme problem med eksos inn i kupeen, men bare når jeg starter bilen og den går på tomgang. Merker ikke noe når jeg kjører. Fant et firma i uk via ebay som selger støpejernsmanifold som skal være forbedret. OEM, er det original? Fåes kjøpt hos GS? Noen som vet pris? OEM er original ja. Hva slags pris var det på de da?
landrange Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Prisen på støpejernsmanifold fra selger på ebay koster £195,- så kommer frakt til Norge pluss mva! Skal nedover til Italia gjennom Tyskland i høstferien, lurer på om jeg skal dra innom noe sted og evt kjøpe manifold hvis prisen sannsynligvis er en del lavere!
landrange Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Hei!Jeg tenkte jeg skulle få fjernet swirl-flapsene på min 525D nå og ser at gs bildeler har to typer blendeplugger. En 22mm og en 33mm, er det noen som vet hvilken jeg skal ha? Bilen er en 06 525D. Jeg fjernet flapsa, brukte ikke noe blendeplugg, kun bolter med muttere og litt lim. Merket overhodet ingen forskjell etterpå!
vegard89 Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Har samme problem på den vi har her hjemme. På bmw sa di at det var manifolden som var sprekt. Var vist ikke så uvanlig på disse bilene. Far min handlet på ebay som var i støpejern fra england. Trur den er noe mere holdbar en den som sitter der orginalt. Har nå fått en hyggelig lyd i/fra turbo i min 2004 530d. Hyler mest ved pådrag fra bunn og opp, og aller mest ved kald motor. Det kommer også eksoslukt inn i kupeen ved rolig kjøring. Noen av dere som har noen ide? Eksosmanifold? Hvor kjøper dere den i så fall? Finnes det noen forbedret utgave av denne? Har samme problem med eksos inn i kupeen, men bare når jeg starter bilen og den går på tomgang. Merker ikke noe når jeg kjører. Fant et firma i uk via ebay som selger støpejernsmanifold som skal være forbedret. OEM, er det original? Fåes kjøpt hos GS? Noen som vet pris?
landrange Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Har samme problem på den vi har her hjemme. På bmw sa di at det var manifolden som var sprekt. Var vist ikke så uvanlig på disse bilene. Far min handlet på ebay som var i støpejern fra england. Trur den er noe mere holdbar en den som sitter der orginalt. Har nå fått en hyggelig lyd i/fra turbo i min 2004 530d. Hyler mest ved pådrag fra bunn og opp, og aller mest ved kald motor. Det kommer også eksoslukt inn i kupeen ved rolig kjøring. Noen av dere som har noen ide? Eksosmanifold? Hvor kjøper dere den i så fall? Finnes det noen forbedret utgave av denne? Har samme problem med eksos inn i kupeen, men bare når jeg starter bilen og den går på tomgang. Merker ikke noe når jeg kjører. Fant et firma i uk via ebay som selger støpejernsmanifold som skal være forbedret. OEM, er det original? Fåes kjøpt hos GS? Noen som vet pris? Sikkert samme manifold. Ga han ca samme pris? £195,-
vegard89 Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Han betalte rundt 279£ Da fulgte det med alt av pakninger osv. http://www.ebay.co.uk/itm/200939217804? ... 1423.l2649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå