Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mitt hos nordicautoimport.no er TA TECHNIX. kansje ikke det beste, men er grei pris. eneste jeg kan si imot det er vel at fjærene mine bak tok kvelden på e4 oppover i sverige ca kl 4 om natta, telehiv i vegen å flat pedal likte det ikke, men ellers fornøyd ;)

Skrevet

Når jeg svinger til høyre i kryss (fra20-50kmt) så rister det i rattet, rister ikke til venstre eller høyere hastigheter. Noen som har peiling på hva som kan være galt?

Skrevet

Hei.

Har en BMW e60 hvor det kommer noen små "klunkelyder" når jeg kjører over humper. Bytta styrestag (indre og ytre) i romjula, og når jeg skulle ha bilen på forstillingskontroll idag så sa dem at det var lite vits da det var slark i venstre styrestag (samme som jeg bytta for snart 2 mnd siden) Han mente at det enten var slakk i stagget eller dårlig trekt til også nevnte han noe om muligheter for at det var tannstanga. Hva høres mest sannsynlig ut? håper noen har noen svar på dette

Skrevet

Blir ikke helt klok på de der parkeringssensorene jeg, noen som har delenummer til preface e61 parksensor? :D

Hva blir du ikke klok på? BMW har sluttet å selge de grunnet ettersom det som oftest blir problemer etter lakkering, så du kjøpe de ferdig lakkerte. Her har du oversikt: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA31&mospid=47750&btnr=66_0100&hg=66&fg=05

Skrevet

Hei, 

Jeg har fått konstatert kabelbrudd i bakluken på min E61 2008 modell. Er igrunn kun bagasjeromsluken (hele luken) som ikke vil opp. Medfører at jeg må åpne glassluken for så å åpne store luken innenfra.

Dette skulle BMW ha vel 15000 kr for å fikse.  8-[

Finnes det en god DIT/GUIDE på hvordan man selv kan fikse dette? Helst engelsk eller norsk språk. 

Skrevet

Hei, 

Jeg har fått konstatert kabelbrudd i bakluken på min E61 2008 modell. Er igrunn kun bagasjeromsluken (hele luken) som ikke vil opp. Medfører at jeg må åpne glassluken for så å åpne store luken innenfra.

Dette skulle BMW ha vel 15000 kr for å fikse.  8-[

Finnes det en god DIT/GUIDE på hvordan man selv kan fikse dette? Helst engelsk eller norsk språk. 

Vet ikke om denne fungerer, men er en mulighet i såfall:

BMW E61 Wiring

Skrevet

Hei folkens!

Har en 08' 520 dat. Mistenker nå at turboen "plystrer" på siste verset..... Hviningen blir merkbar med engang jeg passerer 2000 omdreininger og hører det godt når jeg skrur av motoren at hviningen forsetter 1-2 sekunder etter at motoren er av.

Bilen har rullet 137" og skal på service neste uke, får da sikkert konstantert at turboen er kaputt. Er "litt" nervøs for at det fort kan bli motorhavari hvis jeg ikke jeg gjør noe med dette ASAP. Burde jeg parkere bilen og få bilen på verkstedet fort som fy?

Skrevet

Jupp!

Helst ikkje kjørt bilen i det hele tatt om du frykter turbohavari i nær fremtid..

Konge!;-)

Har drivverk og motorforsikring,men det dekker vel helt sikkert ikke hvis det nå skulle skje noe....;-)

Jeg ikke noe motorkyndig person, men hører at den turboen ikke er som den skal være.... Time meg en tur på BMW i morgen og høre med de....

Skrevet

Konge!;-)

Har drivverk og motorforsikring,men det dekker vel helt sikkert ikke hvis det nå skulle skje noe....;-)

Jeg er ikke noe motorkyndig person, men hører at den turboen ikke er som den skal være.... Ta meg en tur på BMW i morgen og høre med de....

Litt mye skrivefeil i den første delen, paden er ikke like medgjørlig hele tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...