Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Om du ikke har den røde lille klumpen under speilet, har du nok ikke alarm.

Jeg har også lagt merke til at biler kjøpt nye i Norge har ofte alarm grunnet utsyrspakkene, mens biler solgt nye i f.eks. Tyskland ikke så ofte har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blar en side tilbake å trykker på linken jeg skrev der så ser du :)

Om du ikke har en slik har du nok ikke alarm.

Ops, så ikke den linken din.

Nei, har ikke en sånn som blinker.

Kjøpte bilen an forhandler forrige uke, der han også sa at det var alarm. Noen som synes jeg burde gjøre noe, evt. Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig stod det "med forbehold om feil blablabla" i annonsen, og da tviler på jeg på du kan få gjort så mye, ettersom de argumenterer med at du sjekket bilen for kjøp og blablabla. Om de ikke har skrevet dette i annonsen tviler jeg fortsatt på du får noe form for kompensasjon, men du kan jo alltids gjøre et forsøk.

Ta turen til butikken og be han vise deg hvordan alarmen fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig stod det "med forbehold om feil blablabla" i annonsen, og da tviler på jeg på du kan få gjort så mye, ettersom de argumenterer med at du sjekket bilen for kjøp og blablabla. Om de ikke har skrevet dette i annonsen tviler jeg fortsatt på du får noe form for kompensasjon, men du kan jo alltids gjøre et forsøk.

Ta turen til butikken og be han vise deg hvordan alarmen fungerer. :)

Da han overførte forsikringen til nytt selskap oppgav han at den hadde alarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :D -ja skulle så gjerne det jeg også, men desverre så strekker ikke penga til for en facelift..

-med mindre den har gått stygglangt og da er det vel ikke SÅ mye lurere å gå for en slik alikevel..??

kjører omtrent 20k+ i året, og mener selv omtrent det er galskap at jeg ikke kjøper en kjip ny bil av feks fransk er asiatisk kaliber og får haug med år av nybil garanti osv osv.. MEN.. når man setter seg inn i en slik bil så spørs det om JEG holder ut i like mange år som nybil garantien ;(

Så da er man tilbake her da, så må man bare prøve å få de stakkars kronene til å strekke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere bruktbil anmeldelser jeg har lest på E60/61 så nevnes det at man bør ligge unna blir med runflat option grunnet pris på å skifte hjul.

En av bilene jeg vurderer kommer fra fabrikk med nettop *590 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 123 W RUNFLAT.

Hvordan fungerer egentlig dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere bruktbil anmeldelser jeg har lest på E60/61 så nevnes det at man bør ligge unna blir med runflat option grunnet pris på å skifte hjul.

En av bilene jeg vurderer kommer fra fabrikk med nettop *590 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 123 W RUNFLAT.

Hvordan fungerer egentlig dette?

Skjønner ikke hvorfor så mange fraråder runflat? Jeg kan ikke klage på komforten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vet jeg, men broom.no sier feks: "Run-flat dekk betyr at du kan kjøre videre selv om du punkterer. Det er fint. Det som ikke er fint, er prisen når du trenger nye dekk…"

Derfor lurte jeg hva som er så spesielt med dette, MÅ man kjøpe denne typen dekk igjen? Greia er vel egentlig at jeg ikke helt skjønner hva som er hva her. For om det bare er dekket så spiller det jo ingen rolle, og på brukt biler med feks 20" hjul så tviler jeg på at det fortsatt er slikt hvis man kan velge noe annet.

Men, hvis det faktisk er noe fysisk anderledes med bilen pga av dette så blir jo tingen en annen (men tviler vel på det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...