OddaBMW Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Høyden på klaring hjul/skjerm pårkert i slakk nedoverbakke er 10cm fra synlig ytterkant 18" M-sport til skjerm. Ser ut til at bilen har sånn noelunde lik høgde framme og bak. Må eventuelt senkesett føres inn i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Parker på flata, og mål fra senter felg og opp. Da spiller det ingen trille hvilken dekkdim og felgdim man kjører. Senkesett på inn i vognkort ja, men kan den være påmontert m-fjærer foran fra en RWD? De er lavere enn Xdrive M`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hor får man kjøpt justerbart senkesett til 530 xdat, regner med at man kun bruke foran pga nivå bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hor får man kjøpt justerbart senkesett til 530 xdat, regner med at man kun bruke foran pga nivå bak? Justerbart forran ja. også får man kjøpt justerbare link-stag for å endre høyden bak, man "Lurer" rett og slett bilen til å tro at den er lettere en den egentlig er bak så da senker den seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hor får man kjøpt justerbart senkesett til 530 xdat, regner med at man kun bruke foran pga nivå bak? Justerbart forran ja. også får man kjøpt justerbare link-stag for å endre høyden bak, man "Lurer" rett og slett bilen til å tro at den er lettere en den egentlig er bak så da senker den seg.. Hvor får man kjøpt det? Har hørt med flere nettbutikker som har senkesett. men dem har ikke justerbart og link-stag til min 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Jeg kan trolig ordne link-stag i plast, lik de originale, men med stålskruer og justering i løpet av en ukes tid. Har i metall nå, men de i plast blir lettere og billigere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Men hvorfor behøver man disse stagene. Eg fikk bare bilen min programmert lavere uten noe stag. Er det for å slippe programmeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Ja, har man av dekket ser man staget. Enkelt å bytte på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Anbefalinger til chip/tuning boks til 2008 mod e60 525d? Kikket litt på ess sin stage 2 blant annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Jeg kan trolig ordne link-stag i plast, lik de originale, men med stålskruer og justering i løpet av en ukes tid.Har i metall nå, men de i plast blir lettere og billigere... Har du et sett til meg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Jeg kan trolig ordne link-stag i plast, lik de originale, men med stålskruer og justering i løpet av en ukes tid.Har i metall nå, men de i plast blir lettere og billigere... Er interessert i et slikt sett jeg også hvor mye senk er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Disse er justerbare, blir vel mellom 55mm og 65-70mm tenker jeg. De originale er vel 71,5. Har lest at 1cm kortere stag senker ca 3cm. Håper jeg får de i løpet av uka, skal undersøke mer i morgen. Prisen blir vel 250kr for 2 stk regner jeg med. Send meg gjerne en PM så husker jeg dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Felger og dekk til bmw finnes det bare en som er best:) Dekkmesteren på stålfjæra er helt råe på store felger og dekk hils fra raaco så blir prisen utrolig bra også. kjøpte 20" til vito og 19" til e90 skal kjøpe 20" til den nye E60 de har en fantastisk kunnskap på dekk og felg. rabatt kode Raaco hehe. Ps hvordan lager jeg en tråd om bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir E61 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Jeg kan trolig ordne link-stag i plast, lik de originale, men med stålskruer og justering i løpet av en ukes tid.Har i metall nå, men de i plast blir lettere og billigere... Har du et sett til meg da?? har du nå nett sie?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Small mest sannsynlig toppakningen i går på E60`en, olje har sprutet ut av motor og er kjøleveske i olja Noen som har noen ide om hva dette kan komme til og koste? Er jo litt spent på hvordan toppene ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå