gica Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Sjekket ebay, og skal handle noen slitedeler til E61. Altså typiske servicedeler. Ser det er mange forskjellige luftfiltere, men alle ser omtrent like ut. Har noen av dere opplevd store kvalitetsforskjell på originalt i forhold til uoriginalt. Er ganske store prisforskjell mellom originalt og uoriginalt. Dette gjelder også oljefiltere og klimafiltere. Hva er erfaringene deres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Pdc faulty. Jeg fikk denne feilmld, og bavaria fant feil i ledningsnettet ved bakre støtfanger. De fikser det og nå er alt i orden. De skulle ha kr 650 for feilsøking og kr 1980 for rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blå528bergen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 hvordan fungerer lyktespylerene på 04 e60 ? går de på intervall etter vindusspylerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 hvordan fungerer lyktespylerene på 04 e60 ? går de på intervall etter vindusspylerene ? På preface så kommer de på når du holder spaken inne slik at viskerene på ruten går over ett par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 har problem med at det er veldig dårlig rekkevidde på nøkklene mine! funker bare på 2meters hold. var innom et bmw verksted og de sa at det ikke var batterier i nøkklene. kan det være mottakeren på bilen som er dårlig? er dette et kjent problem? gjelder 06 mod 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 vurderer en e60 på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33022727 hva tror folket om denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 har problem med at det er veldig dårlig rekkevidde på nøkklene mine! funker bare på 2meters hold. var innom et bmw verksted og de sa at det ikke var batterier i nøkklene. kan det være mottakeren på bilen som er dårlig? er dette et kjent problem? gjelder 06 mod 520d Da er det nok mest sannsynelig mottakeren ja fordi nøkkelen lades i tenninga. Har vel heller hørt at det er mer kjent problem på LCI biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 vurderer en e60 på finn:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33022727 hva tror folket om denne bilen? Er ikke noe og si på den der, meget pen farge som skiller seg ut og flott bil invendig. Eneste er at den ikke har navi. pro. Men det spør jo selfølgelig hvor duppeditt opptatt du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 har problem med at det er veldig dårlig rekkevidde på nøkklene mine! funker bare på 2meters hold. var innom et bmw verksted og de sa at det ikke var batterier i nøkklene. kan det være mottakeren på bilen som er dårlig? er dette et kjent problem? gjelder 06 mod 520d Da er det nok mest sannsynelig mottakeren ja fordi nøkkelen lades i tenninga. Har vel heller hørt at det er mer kjent problem på LCI biler. Var det de på verkstedet sa også. Noen som vet om det er vanskelig å bytte? fant en engelsk tråd ista (som jeg ikke finner nå) hvor det sto at det var i rattet tror jeg. Må airbaggen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 vurderer en e60 på finn:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33022727 hva tror folket om denne bilen? Er ikke noe og si på den der, meget pen farge som skiller seg ut og flott bil invendig. Eneste er at den ikke har navi. pro. Men det spør jo selfølgelig hvor duppeditt opptatt du er. navipro er ikke noe must for min del, tror ikke den hadde blitt brukt så mye akkurat synes det virka som den bilen på finn for øyeblikket som ga mest for pengene i min prisklasse (opptil 330-340k) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Klare ikke å nullstille webasto kun med sikring. så det jeg lurer på om jeg kan ta pluss og minus av på batteriet på bilen uten å kode eller å ødelegge, så koble på at minus og pluss når den har stått en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Klare ikke å nullstille webasto kun med sikring. så det jeg lurer på om jeg kan ta pluss og minus av på batteriet på bilen uten å kode eller å ødelegge, så koble på at minus og pluss når den har stått en stund? Er ikke noe farlig og gjøre det, som vanlig er bare å ta av en pol i ca 1min da resetter du elektronikken. Husk at kl og sånn må stilles på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Klare ikke å nullstille webasto kun med sikring. så det jeg lurer på om jeg kan ta pluss og minus av på batteriet på bilen uten å kode eller å ødelegge, så koble på at minus og pluss når den har stått en stund? Er ikke noe farlig og gjøre det, som vanlig er bare å ta av en pol i ca 1min da resetter du elektronikken. Husk at kl og sånn må stilles på nytt. Takk før svaret Har fått meg bavarian technic pro som jeg prøver meg på å justere nivåreguleringa men finner ikke ut hvor jeg skal gjøre det. 2006-2008 BMW 5-Series E60-E61 Module ECU Identification Read Codes Actual Values Activations Commands Coding* DDE6 on 530d [2004 only] (engine) Yes Yes Yes Yes Yes No DDE7 on 520d, 525d, 530d, 535d (engine) Yes Yes Yes No No No MS45 on 520i and 530i (engine) Yes Yes No No No No MSV70 for 523i and 525i (engine) Yes Yes Yes Yes Yes Yes MSV80 on 528i (engine) Yes Yes Yes Yes Yes Yes MSD80/MSD81 on 535i (engine) Yes Yes Yes Yes Yes No ME9 on 545i and 550i (engine) Yes Yes Yes Yes No No MSS65 on M5 (engine) Yes Yes Yes Yes No No Stability control Yes Yes No No Yes Yes Transmission Yes Yes No Yes Yes No Gear lever Yes Yes No No No No Car access system Yes Yes No Yes No Yes Instrument cluster Yes Yes No Yes Yes Yes Lights Yes Yes No Yes Yes Yes Chassis gateway Yes Yes No Yes No Yes Body module Yes Yes No Yes No Yes Air conditioner Yes Yes No Yes Yes Yes Fuel pump Yes Yes No Yes No Yes Seat module - driver Yes Yes No Yes No Yes Central control Yes Yes No No No No Anti-theft Yes Yes No Yes No No Central display Yes Yes No Yes No No Airbags Yes Yes No No No Yes Seat module - passenger Yes Yes No No No No Audio / video control Yes Yes No Yes Yes No Audio / video gateway Yes Yes No Yes No No Tire pressure Yes Yes No No No No Rain sensor Yes Yes No No Yes No Sunroof Yes Yes No No No No Tilt sensor Yes Yes No No No No Steering column Yes Yes No No No Yes Center switch Yes Yes No No No Yes Telephone Yes Yes No Yes Yes No Transfer case Yes Yes No No Yes Yes Cruise control Yes Yes No Yes No No Active Steering Yes Yes No Yes No No Trailer Yes Yes No Yes No No Backrest - passenger Yes Yes No No No No Backrest - driver Yes Yes No No No No Amplifier Yes Yes No No No No Radio Yes Yes No Yes No No Full beam Yes Yes No No No No Tailgate Yes Yes No No No No Heads-up display Yes Yes No No No No Radio - hybrid Yes Yes No No No No Longitude manager Yes Yes No No No No Radar sensor Yes Yes No No No No Audio controller Yes Yes No Yes Yes Yes Night vision Yes Yes No No No No Park distance Yes Yes No No No No Passive go Yes Yes No No No No Entertainment - rear Yes Yes No No No No Park heating Yes Yes No No No No Lane departure Central control - high Så det jeg lurer på hvor finner jeg nivåreguleringa her? Noen som veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 vurderer en e60 på finn:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33022727 hva tror folket om denne bilen? Fin bil slå til. Den har varme i rattet å dæken den blir du glad for. Har varme i rattet på min gammle E39 har ikke byttet dette mot noen duppe ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Har dere usb kontakt til å koble iphone til bilen? Jeg har bare en minijack plugg, noe jeg synes er veldig tungvindt. pappa sin e90 har jo tilogmed usb + minijack. Kunne tenkt meg å fått både lading og musikk til iphone gjennom samme kabelen, mye cleanere det noen som vet hva som må byttes for at jeg kan få det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå