Astri Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ehhh, kor e beskrivelse på kas sikring som tilhører ka? Noen som har bilde? det gjelder 05' e60 525D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ikke samme i det hele tatt, syntes jeg.. Likner ikke. Men takker allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 nei så de hadde tatt det vekk etter at jeg hadde lagt ut linken. men trur de kan skaffe pga hatt denn fangeren før vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dem som har laget den, la den ut i sin nettbutikk i september, så den er riiiiimelig ny, så tviler på at dem allerede har fått den. Dessuten, så er prisene deres veldig høye. Dem bruker også produktbilder stjålet/tatt fra Ebay, så det sår også mer tvil om dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 jo da det skal vere sant men mener den stailingen har ver oppe før her på bimmers da var det en som lurte på om deg går ann og montere tåke lys i den pga den tidlige modellen hadde ikke tåke lys eller no ? se på bildene dinne trur du har en uten tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Rå styling! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ehhh, kor e beskrivelse på kas sikring som tilhører ka? Noen som har bilde? det gjelder 05' e60 525D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rack Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 har noen av dere en DIY på og skifte perer på halo ringene i lyktene ? og hvor jeg kan få disse ? Sjekk denne linken: http://www.rimport.no/catalog/product_i ... 169669211a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ta ut fjernlys pæra så ser du en brun soket der er pæra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hvordan man skifter pære var vel den første posten i denne tråden....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ehhh, kor e beskrivelse på kas sikring som tilhører ka? Noen som har bilde? det gjelder 05' e60 525D E det absolutt INGEN som kan hjelpe meg der????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hei Noen som kan fortelle meg hvordan man enklest mulig får skiftet pærer i grøftelysa på m fanger e61.. Må jeg ned med fangeren eller innerskjermen eller er det (håpfull) lettere enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Dette antar jeg er nokså likt på en M-sportfanger som det er på en originalfanger.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... hlight=diy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PF0075 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Et par spørsmål.. Motortemp på e60/61 forekommer meg noe uklart. Ved kald bil på denne årstiden feks ved 0 grader faller det skraverte-/advarselfeltet til 4000 rpm på en 2.5 diesel. I følge instruksjonsbok skal en "om mulig unngå køring med omdreiningtal i advarselfelt"... Er vel et få tall som drar en kald bil opp i de høyder.. Videre går advarselfeltet aldri høyere en i overkant av 4500 rpm. Skal en da tolke det dit hen motoren har riktig arbeidstemp med skravert felt i den possisjon? Hvordan skal en egnetlig vite at motor jobber i riktig temp område, og ikke ligger feks 10 grader for lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 hei.Oppdaget i dag at det er dugg i begge front lytene mine. er dette vanlig? har en 2008 mod e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå