Spretter Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Er vel 10-15mm lavere enn biler uten 0226 Sport suspension settings da tenker jeg... Uansett så tar senkesett utgangspukt i biler med normalt understell. Biler med og uten originalt sportunderstell blir like lave ved feks 40mm senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Noen som vet hvor jeg kan få senk bak på min bil via software i Kongsberg/Drammen området? Tviler på om Bilia Lier gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Nå har jo jeg disse små stagene... Kan jo få prøve dem og se om de er noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Skal til Drammen til helga, så hvis du har dem så kan vi ordne det da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Snakket med bmw i går 0226 er sport som er senket 15mm M-tech understellet er litt stivere men dette er også senket 15mm vet att alle e60 blir like lav med 40mm senk, er tross alt samme skrog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 er det forskjell på msport fangere og m5 fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ja, det er ganske stor forskjell. M5-frontfanger har ikke tåkelys, og krever også M5-skjermer for at det skal bli 100%. Bakfangeren har også et helt annet design, og har ikke løs diffusor slik som M-tech har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 noen som vet om det er video inn på navi buesniss typen? er en 2004 mod. med tanke på rygge kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Må nok ha en videomodul/TV-modul av et slag vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Er emblemer på panser og bakluke bare å vippe av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 JA!!!!! SE OG LÆR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 JA!!!!! SE OG LÆR THX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 hvor mye sot har dere på rutene deres egentlig? skal sote rutene mine i mai. tror jeg skal få for ganske mørkt egentlig. 30% gjennomskinning kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 skulle vært ute med ene lykten min og måtte stoppe da jeg begynte å dra lykten ut... Redd for å ødelegge noe, men ser jo her at han bare bryter den ut og det er jo skrevet tidligere her i tråden at man slipper av med fanger. Men jeg har vanskelig for å bryte like hardt som han typen på videoen her Er det noe triks når man skal vippe ut lykten? Hva kan man ødelegge om det går skeis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå