Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et pristilbud på ca.7700 av Furubakken hvis de måtte lodde alle ledninger.

I mitt tilfelle loddet de ikke alle( 11 ledninger) og regninga endte på 6050kr. Alt funket etterpå, de fant til og med rust på luka og ordnet bilder og søknad osv uten at jeg måtte gjøre noe for det(hadde ikke merket det). Mens Bilia hadde bilen inne i TO døgn og mistenkte ledningbrudd. Og så ikke rusten.

Anbefaler Furubakken:)

Bruker konsekvent Furubakken - billigere, bedre og ikke minst hyggeligere enn alle andre verksteder jeg har vært innom! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte xenon i tåkelysene idag. Når jeg skrur tåkelysene på blinker de, men vis jeg først setter på parklys også tåkelysene forså og sette på nærlysene vil tåkelysene fungerer normalt. Er dette bare sånn det er eller hva kan evt. være feil? Er et canbus pro kit, får heller ingen feil meldinger i dashen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd knirking fra rattet? Har ikke undersøkt det, men virker som plastikk som "gir etter" kan du si. Ikke veldig sjenerende, men dog litt irriterende.. Noen løsninger på problemet?

Mange som opplever denne lyden, men siden din lyd ikke er av den sjenerende typen er det nok ikke tannstanga som er problemet, men heller at rattstammen evt rattet rører noe av plasten eller har en eller annen form for dårlig smøring ett eller annet sted. Veit det er flere som har fått smurt opp rattstammen (husker ikke hvor) og dette løste problemet.

Er lyden akkurat som denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle bytte tåkelysene i dag men så er de jeg har kjøpt anderledes enn de jeg har har dette noe med at jeg har m fanger? forringe eier byttet til m fanger men tåkelysene er de samme som satt i org fanger, dette er jeg veldig sikker på for de var sprekt og gule når jeg kjøpte bilen og da var fangeren nettopp byttet.

Er det mulig og få av bare glasset tro?

her ser dere forskjellen, justeringa er på motsatt side

IMG_1708.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er rustgarantien på E61??

Noen som har erfaringer med 2 literen med 163HK? Vurderer å kjøpe slik, men ser på et par biler at de har fått ny turbo før 100k rulla km?!?

12 års rustgaranti på e60/e61

Har 2,0 selv, men merkelig det du sier at turboer har blitt byttet etter 100 000km. Min har nå gått 122000 km og turboen er like fin som ny, ikke ett eneste problem. Syntes bilen drar bra m.t.p tyngden på bilen, og med en flash av hjernen på bilen er 200 + ikke noe problem, om du syntes det går litt slappt.

Ja, bilen er ingen racer, men i forhold til mange andre 2.0 litere jeg har prøvd av nyere og eldre modeller, syntes jeg min trekker mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en drivaksel til e6x 525 eller større som har 38mm aksel.. Om noen vet om en vraka bil så gi gjerne beskjed.. Haster litt ettersom bil henger i bukken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle bytte tåkelysene i dag men så er de jeg har kjøpt anderledes enn de jeg har har dette noe med at jeg har m fanger? forringe eier byttet til m fanger men tåkelysene er de samme som satt i org fanger, dette er jeg veldig sikker på for de var sprekt og gule når jeg kjøpte bilen og da var fangeren nettopp byttet.

Er det mulig og få av bare glasset tro?

her ser dere forskjellen, justeringa er på motsatt side

[ Bilde ]

Er forskjellige tåkelys til M og ikke-M ja. Kanskje du kan bytte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...