Kristiankiss Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Da var det min tur.. Bakluke som åpner seg av seg selv, mange varsler på xDrive, batterialarmer. Microbryter i glassluken er byttet for ca 6 mnd siden av forrige eier, så jeg antar at det er brudd i overføring fra luke! Så nå blir det jul i garasjen. Bytter hele dritten når jeg først er i gang... Kabler til luke og antenneforsterker. Får blåse opp drenlinjene fra soltaket i samme slengen når taktrekket er nede Takker forumet for kjempefine DIY !! Blåse drenlinjene fra taket når taktrekket er nede?? Må man ha taktrekket ned for å gjøre dette da`? Kommer vel til hullene når en åpner panoramatak?!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LosManiac Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Da var det min tur.. Bakluke som åpner seg av seg selv, mange varsler på xDrive, batterialarmer. Microbryter i glassluken er byttet for ca 6 mnd siden av forrige eier, så jeg antar at det er brudd i overføring fra luke! Så nå blir det jul i garasjen. Bytter hele dritten når jeg først er i gang... Kabler til luke og antenneforsterker. Får blåse opp drenlinjene fra soltaket i samme slengen når taktrekket er nede Takker forumet for kjempefine DIY !! Hadde akkurat de samme feilmeldinger som deg. Klokke og dato, 4x4, dsc, luke som åpnet og high battery discharge. Jeg har defa i bilen og batteriet får lading daglig. Byttet bryteren på glassluka og alle meldinger forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Det høres bra ut.. Skal oppdatere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Da var det min tur.. Bakluke som åpner seg av seg selv, mange varsler på xDrive, batterialarmer. Microbryter i glassluken er byttet for ca 6 mnd siden av forrige eier, så jeg antar at det er brudd i overføring fra luke! Så nå blir det jul i garasjen. Bytter hele dritten når jeg først er i gang... Kabler til luke og antenneforsterker. Får blåse opp drenlinjene fra soltaket i samme slengen når taktrekket er nede Takker forumet for kjempefine DIY !! Blåse drenlinjene fra taket når taktrekket er nede?? Må man ha taktrekket ned for å gjøre dette da`? Kommer vel til hullene når en åpner panoramatak?!!?! Lettere å få av slangen da og pille ut evt dritt som står i åpniingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Tore Mellemstrand Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei igjen' Er det noen her som har en digital katalog til E 60/61 2009 modeller? Viss det er noen som har kunne dere sendt den til ltm@lyse.net? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hva mener du med digital katalog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Tore Mellemstrand Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Digtal info brosjyre? Slik du kan laste ned til det nyeste modellene på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 microbryter er bestilt, så da skjer det vell ikke noe med vinduet siden delen er på tur:) men bilen er ca 1,5cm lavere på høyre side en venstre.. vist jeg legger i noe tungt så starter kompressor å løfter bilen, å senker seg når jeg tar det ut.. har hatt bilen på bukk å kunne ikke se skader på belger eller lekasje noe sted.. hva plager kjærra??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geian1 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Kjøpt meg en 2009 520da sedan. Bilen er importert fra tyskland, med tysk manual. Hvor kan jeg få takk i norsk manual? Bilen er en 177hK, synes den går bra. Men vurdrer chip, sett eksempler på 223hk og ca 420nm. Synes det er mye i en 2 liter, noen som har erfaring med chiping/holderbarhet på 2 literen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Har en kamerat som hadde en 120d med den konfigurasjonen. Virket helt topp, sett bort fra at du må modifisere clutchen (noe clutch delay valve-greier) for å unngå at den fjusker. Bilen gikk som en syk bensiner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Kjøpt meg en 2009 520da sedan. Bilen er importert fra tyskland, med tysk manual. Hvor kan jeg få takk i norsk manual? Bilen er en 177hK, synes den går bra. Men vurdrer chip, sett eksempler på 223hk og ca 420nm. Synes det er mye i en 2 liter, noen som har erfaring med chiping/holderbarhet på 2 literen.? Norsk manual finnes ikke så vidt jeg vet, men du kan få tak i dansk manual hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 microbryter er bestilt, så da skjer det vell ikke noe med vinduet siden delen er på tur:)men bilen er ca 1,5cm lavere på høyre side en venstre.. vist jeg legger i noe tungt så starter kompressor å løfter bilen, å senker seg når jeg tar det ut.. har hatt bilen på bukk å kunne ikke se skader på belger eller lekasje noe sted.. hva plager kjærra??? Diagnose og sette verdier på nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Kan være en sensor feil? Må vell på verksted da.. Ingen i området med diagnoseutstyr.. Har så lita tru på verkstedet som er i nærhetn..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Mulig du har skrevet hva som er "nærhetn", men sikkert lurt å legge det inn på profilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Sliter litt med denne øverste her for tiden. Begynte å dukke opp for noen uker siden, på første ordentlige kaldværsdagen. Tar den ikke helt alvorlig, for den forsvinner så snart jeg slår av og på tenningen. Kan det være fordi det er kaldt ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå