landrange Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Når jeg starter opp bilen kommer det dieseleksos lukt inne i kupeen. Dette blir ganske fort borte når jeg starter å kjøre. Noen som kan ha en ide om hva dette kan være? Har lest div om dette på bimmerfest og bimmerforums i uk, og det er nok sprekk i manifolden. Har noen har byttet den før. leste om en som byttet, og der demonterte han toppdeksel og injectorer også. Er det virkelig nødvendig? Er det best å få tak i en manifold fra en E39? passer den 100%? ser at noen selger manifolder på ebay. Hadde vært enklere å få tak i her hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Tar cd veksleren mp3 eller? såg Kjexx spørte om det i en eller annen tråd, men vet ikke om han fikk svar Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Dvd spilleren gjør hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 vurderer denne: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-EXHAUST-M ... 405wt_1400 hvis ikke noen har et bedre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Når jeg starter opp bilen kommer det dieseleksos lukt inne i kupeen. Dette blir ganske fort borte når jeg starter å kjøre. Noen som kan ha en ide om hva dette kan være? Har lest div om dette på bimmerfest og bimmerforums i uk, og det er nok sprekk i manifolden. Har noen har byttet den før. leste om en som byttet, og der demonterte han toppdeksel og injectorer også. Er det virkelig nødvendig? Er det best å få tak i en manifold fra en E39? passer den 100%? ser at noen selger manifolder på ebay. Hadde vært enklere å få tak i her hjemme! Jeg og min far byttet manifold på vår gamle e61 525d da den var sprukket. Vi demonterte toppdeksel, tok ut dyser, løsnet commonrailen osv...MYE demontering (plastdekseler mikrofiltre osv). Vi bestillte eksosmaifold fra e39 i støpejern fra ebay. Denne passet rett på. Bilen fikk også en roligere gange etter bytte...Muligens dette har med å gjøre at den opprinnlige var sprukket 6 plasser... Gikk en del timer i demontering men selve bytte var greit, må bare ta seg god tid... Håper det var litt til hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Dvd spilleren gjør hvertfall. Får ikke ut plata som er i dvd spilleren rekner vertfall med at navi cd'n står i der? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Såg på service greiene innpå idriven at mikrofilter må byttes, er det noe vanskelig å gjør selv? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Diy@YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Mikrofilter er faktisk overraskende lett! Men finner nok en video på youtube som viser hvordan som nevnt ovenfor her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Digg! Blir det nullstillt i idriven automatisk? Rekner med det ikke blir det, så lurer på å kjøpe meg en sånn kabel så jeg kan leke meg med Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Du kan nullstille serviceindikatoren ved å trykke litt i kjørcomputeren også...Finner litt hvis du googler "nullstille serviceindikator bmw e61" Legger ved en link også som kanskje kan være til hjelp, ellers finner du mye ved bruk av google.. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=144801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Google is your friend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Google is your friend Bimmers og Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgsdyr Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 noen erfaringer rundt dette settet? http://www.bavariansoundwerks.com/product/598/174/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtds Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Man trenger ikke demontere toppdeksel og dyser for å bytte manifold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå