Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin

530d

Swirlflaps kanskje? Kan være mye..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin

530d

Swirl flaps du :) de fjernet eg for flere år siden du :) DPF og catalysator er og vekke og dette er ikke noe problem og eu godkjenne

Diagnosen sier ingenting da dette sikkert ikke er en feil som er lagret siden den kommer og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ?

Jepp, kjøpte kitt fra Trf racing, rør som erstatter filteret og katt, sendte hjernen til han og han kodet vekk filteret og chippet samtidig til steg 2 :) :) Natt og dag.......i forskjell......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

530d

Swirl flaps du :) de fjernet eg for flere år siden du :) DPF og catalysator er og vekke og dette er ikke noe problem og eu godkjenne

Diagnosen sier ingenting da dette sikkert ikke er en feil som er lagret siden den kommer og går

Har du prøvd å stenge EGR ventilen din og sett om det blir bedre. Har lest om folk som har gjort dette, og fått gode resultater.

Kan også være luft mengde måleren som er på vei til å ryke.

Dette er vel 2 feil som ikke viser på noe diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo lmm kommer opp men den skiftet eg for ett år siden ca så tror ikke det er den.

fysiskt stenge den egr ventilen kan eg kansje prøve, den er bare stengt i programmeringen så aknsje den kan lekke men det skal ikke tilså att eg mister ca 70% av motorkraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ?

Jepp, kjøpte kitt fra Trf racing, rør som erstatter filteret og katt, sendte hjernen til han og han kodet vekk filteret og chippet samtidig til steg 2 :) :) Natt og dag.......i forskjell......

Hvor mye betalte du totalt for dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Får ikke nødhjulet til å passe oppi "brønnen" på min E61. Kjøpte et "nødhjul" på Koed, men hjulet har for stor ytterdiameter og passer ikke oppi hullet. Er det noen annen innmat som skal til for at dette skal passe?

Noen som har noe info om dette? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...