Kjexx Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Sikkert ett varmeskjold over eksosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Hva er det godt for? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Får bedre spool-up på turboen pga mindre motstand, også slipper man å kjøpe nytt partikkel-filter når det går tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin 530d Swirlflaps kanskje? Kan være mye.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 @Ogis Har du satt på en OBD2 tester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ? Ja jeg har fjernet DPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Gir det noen problemer ved eu godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Gir det noen problemer ved eu godkjenning? Nylig eu godkjent uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Sweet.. på merkeverksted eller? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Sweet.. på merkeverksted eller?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Nei, Autoteknikk i Kristiansand. Har stengt Egr ventilen også. Mangler bare å fjerne swirlflaps for min del. Pluggene ligger klar i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin 530d Swirlflaps kanskje? Kan være mye.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Swirl flaps du de fjernet eg for flere år siden du DPF og catalysator er og vekke og dette er ikke noe problem og eu godkjenne Diagnosen sier ingenting da dette sikkert ikke er en feil som er lagret siden den kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ? Jepp, kjøpte kitt fra Trf racing, rør som erstatter filteret og katt, sendte hjernen til han og han kodet vekk filteret og chippet samtidig til steg 2 :) Natt og dag.......i forskjell...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 noen som vet ka som gjør att bilen virker helt død under pådrag noen ganger? bilen går fint uten fjusking men er ingen kraft der, slipper gassen å trakker den inn så er dn helt fin 530d Swirlflaps kanskje? Kan være mye.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Swirl flaps du de fjernet eg for flere år siden du DPF og catalysator er og vekke og dette er ikke noe problem og eu godkjenne Diagnosen sier ingenting da dette sikkert ikke er en feil som er lagret siden den kommer og går Har du prøvd å stenge EGR ventilen din og sett om det blir bedre. Har lest om folk som har gjort dette, og fått gode resultater. Kan også være luft mengde måleren som er på vei til å ryke. Dette er vel 2 feil som ikke viser på noe diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 jo lmm kommer opp men den skiftet eg for ett år siden ca så tror ikke det er den. fysiskt stenge den egr ventilen kan eg kansje prøve, den er bare stengt i programmeringen så aknsje den kan lekke men det skal ikke tilså att eg mister ca 70% av motorkraft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Noen som har fjernet dieselpartikkelfilteret ? Jepp, kjøpte kitt fra Trf racing, rør som erstatter filteret og katt, sendte hjernen til han og han kodet vekk filteret og chippet samtidig til steg 2 :) Natt og dag.......i forskjell...... Hvor mye betalte du totalt for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hei! Får ikke nødhjulet til å passe oppi "brønnen" på min E61. Kjøpte et "nødhjul" på Koed, men hjulet har for stor ytterdiameter og passer ikke oppi hullet. Er det noen annen innmat som skal til for at dette skal passe? Noen som har noe info om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå