DieselMotor Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Nei det er veldig kurant jobb sånn egentlig. Tar bare ut langlys pære og stikker en slange inni hullet og fyrer løs eller en trykkluft pistol og bare blåse rein hele skiten Her er en guide for å ta ut lykten: http://www.youtube.com/watch?v=yseknfLsfa8 Se der ja! Da har vi ett oppdrag til helga også hehe. Tusen takk Reef89 Ett lite spørsmål til; min bror byttet ut halogenlysa i AE på pre-LCI'n til mamma. Så på skolen i går at halogenlysa lyser vesentlig bedre enn led lysa vi har i lampa. Vil jeg kunne få veldig mye mer lys om jeg setter inn en kraftig led isteden for den som er der? Jeg har også sett at pre-LCI lyser veldig kraftig, men har undret over hva dem har gjort annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Synes å ha lest noe om motorbrems her en eller annen gang. Har en tunnell som er 10% bratt her som jeg kjører ofte. Går det an å slå på "motorbrems" så bilen holder 80? Funker bra med cruisecontrollen pga den bremser, men den bruker vell bare bremsene? (ikke noe særlig i bremse konstant i 3km nedoverbakke med 10% fall altså). Synes å huske at man måtte sette girspaken i en spesiell funksjon og bremse en gang. Har prøvd meg frem, men bilen skyter fart 525DA facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Setter den i ds og vipper den frem for å gire manuelt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Kan gire selv ja, men da ligger den på veldig høyt turtall. Prøvde selv i en bakke her i sommer og da lå den på rundt 4000-5000 rpm for å holde konstant 70. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Det er eneste motorbrems du har, den vil gire selv ned et eller fler gir når du bremser 2 ganger i en nedoverbakke. Men du trenger jo ikke bremse kontinuerlig i 3 km, du bremser jo hardt til 60 og slipper opp til 80, så ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Går den da i ett "motorbremsprogram" om man trykker to ganger på bremsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Skjer det samme som om du trykker hardt på bremsen en gang, da girer den ned. Er Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Er det luftfjæring bak på alle E61? Mao, har jeg luftfjæring bak på min M5? Har sett noe om dette tidligere, men ble plutselig usikker og finner kke noe fornuftig med litt googling... Har heller ikke vært under min egen bil ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Ja skal være det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Noen som vet / gidder å måle hva målene på bmw e60 logoene er? Panser, bakluke, ratt og felger.. Tenkte å bestille svarte og hvite emblemer istedet for de originale hvite og blåe, får ikke målt selv for er ikke hjemme atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Kjapt Google søk er lov å ta 82mm på panser å luka, 45 på ratt. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Kjapt Google søk er lov å ta 82mm på panser å luka, 45 på ratt. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Gjorde det, men sto så mye forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Har visst kjøpt feil ryggelys pærer, for dem jeg kjøpte er for store. Slik går det når trigger happy eBay kjøper sitter offshore og har det travelt med å få bedre ryggelys.... Dem jeg har på bilen er De jeg har kjøpt er 2x 10W 7440 T20 CREE R5 & 12 5050 SMD LED Turn Reverse Tail Signal Light Bulbs http://m.ebay.com/itm/171123797308?nav=SEARCH&sbk=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Noen som kan anbefale ryggelys i led til min e60? med canbus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Denne så veldig kul ut http://www.parts4euro.com/p3cars-p3cars-bmw-e60-vent-integrated-digital-interface-p-2846.html Ser mye kulere ut den nye til F10, men artig gadget uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå