Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Nei det er veldig kurant jobb sånn egentlig. Tar bare ut langlys pære og stikker en slange inni hullet og fyrer løs eller en trykkluft pistol og bare blåse rein hele skiten ;)

Her er en guide for å ta ut lykten:

http://www.youtube.com/watch?v=yseknfLsfa8

Se der ja! Da har vi ett oppdrag til helga også hehe. Tusen takk Reef89 :D 

Ett lite spørsmål til; min bror byttet ut halogenlysa i AE på pre-LCI'n til mamma. Så på skolen i går at halogenlysa lyser vesentlig bedre enn led lysa vi har i lampa. Vil jeg kunne få veldig mye mer lys om jeg setter inn en kraftig led isteden for den som er der? Jeg har også sett at pre-LCI lyser veldig kraftig, men har undret over hva dem har gjort annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å ha lest noe om motorbrems her en eller annen gang. Har en tunnell som er 10% bratt her som jeg kjører ofte. Går det an å slå på "motorbrems" så bilen holder 80? Funker bra med cruisecontrollen pga den bremser, men den bruker vell bare bremsene? (ikke noe særlig i bremse konstant i 3km nedoverbakke med 10% fall altså).

Synes å huske at man måtte sette girspaken i en spesiell funksjon og bremse en gang. Har prøvd meg frem, men bilen skyter fart :P

525DA facelift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eneste motorbrems du har, den vil gire selv ned et eller fler gir når du bremser 2 ganger i en nedoverbakke.

Men du trenger jo ikke bremse kontinuerlig i 3 km, du bremser jo hardt til 60 og slipper opp til 80, så ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst kjøpt feil ryggelys pærer, for dem jeg kjøpte er for store.

Slik går det når trigger happy eBay kjøper sitter offshore og har det travelt med å få bedre ryggelys....

Dem jeg har på bilen er

20131112_154004_zpsd85f642c.jpg20131112_153854_zps4c1f80c7.jpg

De jeg har kjøpt er

2x 10W 7440 T20 CREE R5 & 12 5050 SMD LED Turn Reverse Tail Signal Light Bulbs

http://m.ebay.com/itm/171123797308?nav=SEARCH&sbk=1

20131112_153929_zps01e47a88.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...