Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

blir bra det!

Det er adaptere laget av en som heter Bruce Miranda. Skal være bra saker.

Det krever en hel del jobb å montere, du må trekke nye ledninger inn i bakluka, som betyr at den må plukkes i biter, samt at du må opp under innertaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har opplevd nykking på e60? Jeg får nykking på ca 2300 rpm. Opplever også merkelig høy turbo susing... er det noen slanger som bør sjekkes? ellers går bilen bra... mente først det var dtc som tullet, men det er det ikke. 2006 525D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har opplevd nykking på e60? Jeg får nykking på ca 2300 rpm. Opplever også merkelig høy turbo susing... er det noen slanger som bør sjekkes? ellers går bilen bra... mente først det var dtc som tullet, men det er det ikke. 2006 525D

Fant en luft slange som var hoppet av. Merkelig at den bare er tred på uten klemme:/ Må innrømme at det er ikke mye jeg forstår hva er hva i motorrommet på denne bilen, og jeg har skruet mye bil gjennom årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra det!

Det er adaptere laget av en som heter Bruce Miranda. Skal være bra saker.

Det krever en hel del jobb å montere, du må trekke nye ledninger inn i bakluka, som betyr at den må plukkes i biter, samt at du må opp under innertaket.

Okey.. har egentlig forstått det på selger at det kun var plugg and play.. Men mye mulig det trengs litt demont av bakluke og div ja..

Evt noen som har gjort det, el evt har prosedyre me å demont deksel og ledninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som lagde den DIY`en så bare spør i PM eller her hvis jeg kan hjelpe på noe vis. Er en del arbeid, men vær litt tålmodig så går det helt fint. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...