F 11 Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 sikringslisten står bak på bagasjeromslokket.. under der med varseltrekanten:) Er du sikker på det gjelder min e61? Kan legge til at hverken fjernlås eller skiltlys virker.. Leste om noen andre som hadde dette problemet, og at det da var brudd i ledning ved bakluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 sikringslisten står bak på bagasjeromslokket.. under der med varseltrekanten:) Er du sikker på det gjelder min e61? Kan legge til at hverken fjernlås eller skiltlys virker.. Leste om noen andre som hadde dette problemet, og at det da var brudd i ledning ved bakluke.. der var eg litt rask.. tenkte på sedan eg nå.. står d muligens i høyre side ved batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Sjekk hanskerommet ditt. Bak en luke inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Sjekk hanskerommet ditt. Bak en luke inni der. Takk. Du vet ikke hvilket nr det er? Gjetter jeg riktig er vel det skrevet på tysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Usikker på om det er samme nummer på e60 som min 61, men det tar deg 3 minutt å sjekke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Usikker på om det er samme nummer på e60 som min 61, men det tar deg 3 minutt å sjekke alle. Jeg har E61 =) Er det bare å nappe ut å prøve? Kan nevne at turtallet begynner å bli ugjevnt på tomgang nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 jada, bare ta ut en og en og sjekk de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 For å innsnevre søket, hva amp ligger de sikringene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 For å innsnevre søket, hva amp ligger de sikringene på? Noen som kan få noe ut av dette: http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e60e61/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Innsnevre søket? Er jo ikke 15000stk du må sjekke. Det tar deg som sagt 3 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Alle i hanskerommet fungerer iallefall. Må vel fortsette med å sjekke de bak...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Hvordan slette/nullstille service ifo? For eksempel etter skifte av bremseklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 bremseklosser tror jeg ikke man kan nulle ved bruk av triptellerknappen, men de fleste andre serviceindikatorer kan nullstilles ved bruk av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 kan dette være interessant? jeg har laget noen sett. viewtopic.php?f=14&t=154448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 kan dette være interessant? jeg har laget noen sett.viewtopic.php?f=14&t=154448 ser meget bra ut! stor pluss i boka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå