Jacooobs'n Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Noen som har koblet hengerfeste på en e61 med pdc? All hardware er på plass men jeg vil ikke ha æren av å ødelegge lysmodul nr 2 - det kan fagfolk få prøve på Det er westfalia kit - har forresten ett THULE avtagbart feste til e61 UTEN M pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Hei, har en 2007 mod 525d E60. Er det mulig å ha navigasjons kartet oppe, uten å ha en spesifikk destinasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Vet ikke om det går på den lille navien... på den store er det ihvertfall ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Lyktespylerene virker ikke. Noen som har tips til hva jeg kan skjekke først uten av ta av hele front fangeren. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Om det renner noe sted under bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Om det renner noe sted under bilen.. Den var ikke dum:) flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Neste og... forhåpentligvis siste er jo motoren som går til dysene på lyktene. Er det ikke en av disse to så ser du sikkert på et kjipt elektrisk problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pederferje Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Jeg har ervervet meg en E61LCI 530XD 2007 modell. Har tenkt å sprite den litt opp, og har kjøpt meg Hartge senk, og hamann frontspoiler, samt nyrer i carbon. Jeg skal også investere i nye 20" felger. Ser det er skrevet mye her på forumet om E61 innpress. Det jeg har hørt rykter om er at XD har et annet innpress enn vanlig E61 uten firehjulstrekk. Er det noen som vet hvilket innpress jeg må ha på felgene bak og foran når jeg skal ha 10 og 9X20" felger? Jeg har vurdert AC schnitzer type V felgene. Noen som vet om en får disse i nevnte dimensjoner til XD? Ønsker også å kunne kople til Ipod og styre denne via Idrive. Jeg må nå i dag kople ipoden til Aux uttaket og styre alt fra selve spilleren. Er det mylig å få denne koplet til slik at alt kontrolleres fra bilens system? Jeg har mye utstyr, og vet at jeg kan spille Audio DVD. Jeg har derimot ikke fått til å spille video DVD. Er det mye programmering som må til for å få denne funksjonen? Noen som vet om det går an å oppgradere navigasjonen slik at vi får 3D visning på kartet slik det er på de nye bilene? Jeg skal legge ut bilder av kjerra før og etter jeg har fått montert alle oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 På min e60 2004mod er det navigasjon med den lille skjermen, ikkje 16:9. Men har kun "pil-visning" ...ingen kart. Er det mulig å få kart ved å kjøpe nyeste navigasjon CD'n ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Graturerer så mye med ny bil! Absolutt helt rå på vinterføre!!! Av med alt av anti ditt og datt og full gass Jeg skal se på sommerfelgene mine, de bak ligger helt i kanten og de foran brukte jeg en 12 mm spacer på mener jeg. Da ble det perfekt. Tror ikke jeg får sett før i morra men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pederferje Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Ja, fikk lekt litt her en dag når det var litt snø.. fantastisk å kjøre med firehjulstrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Har stort sett alltid hatt 4wd biler og dette er definitivt den som tar seg best frem. Er meget imponert. Regner med du er klar over at knappen må holdes inne litt for å skru av alt av hjelpemidler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pederferje Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 nei, det var jeg ikke klar over.. er det flere "triks" på disse bilene som kan være verdt å vite om? Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 nei, det var jeg ikke klar over..er det flere "triks" på disse bilene som kan være verdt å vite om? Takk for tipset Ett triks ikke mange er klar over ar at du kan lukke og åpne vinduer takluke med nøkkelen. åpne: hold inne åpne knappen på nøkkelen noen sek. lukke: samme bare ved lukke knappen på nøkkelen. Fin funksjon hvis en ser bilen fra vinduet og merker at et vindu står åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Men jævlig irriterende at deksel under luka også begynner å lukke seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå