Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ervervet meg en E61LCI 530XD 2007 modell.

Har tenkt å sprite den litt opp, og har kjøpt meg Hartge senk, og hamann frontspoiler, samt nyrer i carbon.

Jeg skal også investere i nye 20" felger.

Ser det er skrevet mye her på forumet om E61 innpress. Det jeg har hørt rykter om er at XD har et annet innpress enn vanlig E61 uten firehjulstrekk.

Er det noen som vet hvilket innpress jeg må ha på felgene bak og foran når jeg skal ha 10 og 9X20" felger?

Jeg har vurdert AC schnitzer type V felgene. Noen som vet om en får disse i nevnte dimensjoner til XD?

Ønsker også å kunne kople til Ipod og styre denne via Idrive. Jeg må nå i dag kople ipoden til Aux uttaket og styre alt fra selve spilleren.

Er det mylig å få denne koplet til slik at alt kontrolleres fra bilens system?

Jeg har mye utstyr, og vet at jeg kan spille Audio DVD. Jeg har derimot ikke fått til å spille video DVD. Er det mye programmering som må til for å få denne funksjonen?

Noen som vet om det går an å oppgradere navigasjonen slik at vi får 3D visning på kartet slik det er på de nye bilene?

Jeg skal legge ut bilder av kjerra før og etter jeg har fått montert alle oppgraderinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graturerer så mye med ny bil! Absolutt helt rå på vinterføre!!! Av med alt av anti ditt og datt og full gass :)

Jeg skal se på sommerfelgene mine, de bak ligger helt i kanten og de foran brukte jeg en 12 mm spacer på mener jeg. Da ble det perfekt. Tror ikke jeg får sett før i morra men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett alltid hatt 4wd biler og dette er definitivt den som tar seg best frem. Er meget imponert.

Regner med du er klar over at knappen må holdes inne litt for å skru av alt av hjelpemidler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var jeg ikke klar over..

er det flere "triks" på disse bilene som kan være verdt å vite om?

Takk for tipset :D

Ett triks ikke mange er klar over ar at du kan lukke og åpne vinduer takluke med nøkkelen.

åpne: hold inne åpne knappen på nøkkelen noen sek.

lukke: samme bare ved lukke knappen på nøkkelen.

Fin funksjon hvis en ser bilen fra vinduet og merker at et vindu står åpent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...