Telcontar Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Istedet for å lage en egen tråd om det, så spør jeg her. Er det vanskelig å bytte ut lyspæren for angeleyes? Skal bestille meg LED pære sak for å få hvitt lys. Skal gjøre det samme med tåkalysa, men der har jeg funnet en guide her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Er vel berre ei pære som du skifter ut. Trenger ikkje ut med lyktene, men er visst ganske trangt nedi der (las om ein her på forumet som måtte få dama til å sette i pærene, da hennes hender var mindre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hehe, ser ikke for meg at kona gjør den jobben. Har heldigivis ikke svære hender, så jeg får bare prøve meg fram. Fant en guide via google, men greit å slippe å dra ut hele lykta hvis mulig. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=133897 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Du klarer å bytte uten å ta ut lykta, men det er traaangt. Men med litt tålmodighet så går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Istedet for å lage en egen tråd om det, så spør jeg her.Er det vanskelig å bytte ut lyspæren for angeleyes? Skal bestille meg LED pære sak for å få hvitt lys. Skal gjøre det samme med tåkalysa, men der har jeg funnet en guide her på forumet Jeg har sett på slike lys, for å gjøre angel-ringene hvitere. Men, bør man gå for 3 eller 5watt? http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_88&products_id=97 eller: http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_88&products_id=201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg valgte 5watt, blir sikkert bare sterkere lys i ringene. Synes det er for svakt med de orginale, vil jo helst at de også skal synes med kjørelysa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg har 3 og meget fornøyd med de både på kveld og dag. Hadde 5w og ,men syns de ble litt for sterke i mørket, hele lykten flashet jo opp. Her er min med 3W: Legg også merke til at her blender solen, men du ser ringene fordiom:) Flott lys om kvelden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Flott lys om kvelden ja (men ikke lovlig å kjøre slik, og du ser heller ingenting framfor deg ) Synes gule lys er finest på e60/61 eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Flott lys om kvelden ja (men ikke lovlig å kjøre slik, og du ser heller ingenting framfor deg )Synes gule lys er finest på e60/61 eg Det er sant, men mye som ikke er lov her i landet:P Nja jeg syns gule blir litt for gammeldags billig, freshere med hvite. F10 look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Reef89, Tror jeg tester ut med 5w. Har snakket med Megalys.no og var ikke noe å problem å bytte til 3w pærer hvis jeg ville det 3w ser dog bra ut på bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hva slags program trenger man for å programmere høyden bak på E61 ? Jeg har 2 stag som kan brukes til å justere høyen bak på bilen du kjøpte av meg. 300 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koskajo Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Enig flott tanke. Forummet skulle laget en link til de forskjellige modellene på forumets forside.Det står jo mye nyttig info her,men en gidder jo ikke å åpne 1000 innlegg for å lete etter noe. Har nettop kjøpt min første BMW (525 E60) så leser jo litt her inne. Mvh koskajo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Har skiftet klosser, skiver og sensor bak, men jeg klarer ikke og resette meldingen. Jeg vet hvordan jeg gjør det med tripp teller og alt det der, men får bare opp *service overdue* Replace rear brake pads. brake pads worn. Have the problem checked with BMW service. Går det ikke an og slette manuelt bremser? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Forummet skulle laget en link til de forskjellige modellene på forumets forside Enig med deg koskajo det er ganske mye og lete igjennom for oss ferskinger på forumet når vi leter etter info om våre nyinnkjøpte doninger. En oppdeling hadde forenklet mye når forumet blir så stort som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Er det noen som kan bekrefte\avkrefte at disse felgene vil passe på e60. Eventuellt om det må spacere til.. Foran 8,5 x 19 et 20 Bak 9,5 x19 et 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå