Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Istedet for å lage en egen tråd om det, så spør jeg her.

Er det vanskelig å bytte ut lyspæren for angeleyes? Skal bestille meg LED pære sak for å få hvitt lys. Skal gjøre det samme med tåkalysa, men der har jeg funnet en guide her på forumet :)

Jeg har sett på slike lys, for å gjøre angel-ringene hvitere.

Men, bør man gå for 3 eller 5watt?

http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_88&products_id=97

eller:

http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_88&products_id=201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 og meget fornøyd med de både på kveld og dag. Hadde 5w og ,men syns de ble litt for sterke i mørket, hele lykten flashet jo opp. Her er min med 3W:

Legg også merke til at her blender solen, men du ser ringene fordiom:)

6mh7506owc09mw5uozzw.jpg

Flott lys om kvelden:

8uz6qb2ho2uv35o7sbdm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott lys om kvelden ja :) (men ikke lovlig å kjøre slik, og du ser heller ingenting framfor deg :lol: )

Synes gule lys er finest på e60/61 eg :)

Det er sant, men mye som ikke er lov her i landet:P

Nja jeg syns gule blir litt for gammeldags billig, freshere med hvite. F10 look :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig flott tanke. Forummet skulle laget en link til de forskjellige modellene på forumets forside.Det står jo mye nyttig info her,men en gidder jo ikke å åpne 1000 innlegg for å lete etter noe.

Har nettop kjøpt min første BMW (525 E60) så leser jo litt her inne. :D

Mvh koskajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skiftet klosser, skiver og sensor bak, men jeg klarer ikke og resette meldingen. Jeg vet hvordan jeg gjør det med tripp teller og alt det der, men får bare opp *service overdue* Replace rear brake pads. brake pads worn. Have the problem checked with BMW service. Går det ikke an og slette manuelt bremser? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forummet skulle laget en link til de forskjellige modellene på forumets forside

Enig med deg koskajo det er ganske mye og lete igjennom for oss ferskinger på forumet når vi leter etter info om våre nyinnkjøpte doninger. En oppdeling hadde forenklet mye når forumet blir så stort som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...