Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for svar.

Etter hva jeg har forstår, har både Business og Pro innebygget TMC-mottaker. Blir TMC-data tatt med i beregningen når navigasjonssystemet skal kalkulere (og evnt rekalkulere) en rute?

Mvh

Det er ikke mange plasser i Norge den funksjonen fungerer, men i utlandet fungerer det og da får en opp alternativ rute samt med at en får opp veiarbeid ulykker mm. Artig funksjon som savnes her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Mulig og få godkjent Forskjellig dekk dimensjon bake og framme på en E61? f eks 235 framme og 265 bake.

Var på BT og spurte om dette for og få det i vognkortet, di sa dette ikke var mulig/lovlig.

takk for svar..

Har hørt at det er kun E60 som har tillatt forskjellig dekkdimensjon foran og bak, og at dette ikke går an på E61 av en eller annen merkelig grunn. Er mange som kjører på forskjellige dimensjon foran og bak på E61, men tviler på du får det inn i vognkortet om det ikke åpnes for det fra produsentens godkjenning (BMW).

Ok. Kansje ta en tlf til bmw og spørre. fikk 2èr feil på dette på EU ok(naf)..

Kjører selv med ulik dim foran og bak.. Har også blitt stoppet i rutinekontroll og ikke fått mangel på dette..

Har også blitt stoppet og dette har gått bra. går sikkert bra neste gang også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt bilen inne til service på automatkasse og hoved service på bil.

Men da jeg fikk den igjen så rykker det kraftig i hele bilen når den girer fra 2ndre gir og ned til 1ste.

Samme skjer når den skal gire fra 2 til 3. Føles ut som den bare smeller den i gir. Noen som har peiling på hva det kan være? Ble skiftet bunnpanne og olje på girkassa. Fikke den igjen i går. Er en 530 dat 2005 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lurte på dette med årsmodell var om du hadde vanlig nøkkel, eller denne "brikken", men de skal visst lades under kjøring ja... Hmmm..... Da bør jeg kanskje bruke reservenøklene litt da kanskje? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...